دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ /
134001
۰۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۳

امام جمعه بوشهر: رهبری در جزئیات مباحث با قوای سه گانه ورود پیدا نمی‌کنند/ امام جمعه اهواز: انتقام خون شهید هنیه حساب شده و دردناک خواهد بود

خطیب نماز جمعه بوشهر ۲ اولویت مهم دولت جدید را معیشت مردم و توجه به فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی اعلام و بیان کرد: در زمینه اولویت‌های مقام معظم رهبری، همانگونه که معظم‌له تصریح کردند ایشان در جزئیات مباحث با قوای سه گانه ورود پیدا نمی‌کنند.



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عباس کعبی در خطبه‌های نماز جمعه اهواز بیان کرد: کابینه دولت چهاردهم از ۳۱ مردادماه آغاز به کار کرد و رأی قاطع مجلس به دولت چهاردهم فرصتی برای خدمت هر چه بیشتر به ایران و مردم است.

به روایت مهر، امام جمعه موقت اهواز افزود: خدمات دولت‌ها سرمایه ملی است و نباید خدمات دولت‌ها به ویژه دولت سیزدهم به عنوان دولت مردمی نادیده گرفته شود.

امام جمعه موقت اهواز تاکید کرد: امروز کش مکش‌های بی حاصل کشور را مستهلک می‌کند و باید با تکیه بر افرادی عالم و توانمند برای پیشبرد کشور قدم برداریم.

وی گفت: انتقام خون شهید هنیه حساب شده و با برنامه‌ریزی و دردناک خواهد بود و آمادگی همه جانبه نیروهای مسلح و هماهنگی‌حزب الله لبنان و مقاومت عراق در پشتیبانی از غزه قابل تقدیر است.

امام جمعه بوشهر: چون عمر دولت سیزدهم کوتاه بود برخی تلاش‌ها به نتیجه نرسیدند

یوسف جمالی در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهید خدمت آیت‌الله رئیسی اظهار کرد: امروز نخستین روز از هفته دولت است که در این هفته برنامه‌های مهمی در بخش‌های مختلف طراحی و برنامه‌ریزی شده است.

جمالی با اشاره به تشکیل دولت چهاردهم تصریح کرد: پس از شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان، با هدایت‌ها و رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری در مدت ۱۰۰ روز انتخابات ریاست جمهوری در کمال آرامش و امنیت برگزار و دولت چهاردهم شکل گرفت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه پس از شهادت آیت‌الله رئیسی برای جلوگیری از سوء‌استفاده دشمن مقام معظم رهبری تدابیر لازم مورد تأکید قرار دادند خاطرنشان کرد: با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری بدون هیچ مشکلی دولت جدید شکل گرفت.

خطیب نماز جمعه بوشهر ۲ اولویت مهم دولت جدید را معیشت مردم و توجه به فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی اعلام و بیان کرد: در زمینه اولویت‌های مقام معظم رهبری، همانگونه که معظم‌له تصریح کردند ایشان در جزئیات مباحث با قوای سه گانه ورود پیدا نمی‌کنند بالاخره رئیس هر قوه حق انتخاب دارند و آثار مسئولیت این انتخاب هم بر عهده آنان است.

وی اضافه کرد: حرکت کلی رو به رشد انقلاب اسلامی آن چیزی است که مقام معظم رهبری مدیریت می‌کنند، اینها همه به برکت خون پاک شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ۸ سال دفاع مقدس، مظلوم مدافع حرم، مقابله با فتنه‌ها، سلامت، راه خدمت است و امروز آحاد جامعه مدیون خون پاک این شهدا هستیم.

امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به اقدامات دولت آیت‌الله رئیسی تصریح کرد: چون عمر دولت کوتاه بود برخی به نتیجه نرسید اما کارهای خوبی در سطح ملی و استانی آغاز شد و برخی به ثمر رسید.

جمالی با بیان اینکه در سطح ملی در زیرساخت‌های اقتصادی اقدامات مهمی در دولت سیزدهم انجام شد گفت: در این زمینه هزاران کارخانه تعطیل و نیمه فعال احیا و وارد مدار تولید قرار و مناسبات و روابط خارجی عزتمندانه بر پایه مصالح نظام جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت.

جمالی با اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی در غزه، فلسطین و کشتار بی‌رحمانه مردم بی‌دفاع به ویژه زنان و کودکان و محکوم کردن این فجایع، گفت: متأسفانه سکوت مرگبار مجامع به اصطلاح حقوق بشر در این اتفاقات رقم می‌خورد.

امام جمعه زاهدان: در سیستان و بلوچستان هم‌پای سایر استان‌های کشور شیعه و سنی پای‌کار آمدند

مصطفی محامی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه زاهدان ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی و تسلیت اربعین حسینی گفت: انتظار از علمای اهل‌سنت این است که در راستای فرقه خود که حنفی است عمل و صحبت کنند.

وی ادامه داد: نتیجه این تفکرات انحرافی داعش می‌شود، براین اساس، آنانی که تحت تأثیر این صحبت‌ها هستند، باید در راستای واقعیت‌ها عمل کنند، در سیستان و بلوچستان هم‌پای سایر استان‌های کشور شیعه و سنی پای‌کار اربعین

آمدند چه آنانی که مشرف شدند و چه آنانی که موکب زدند و یا به هر نحو دیگری در این مسیر خدمت کردند.

محامی اظهار کرد: تاکنون بیش از ۵۰ هزار زائر پاکستانی برای زیارت به کشور وارد شدند، اما باید بدانیم امام حسین (ع) کشتی نجات و چراغ هدایت هست و این را در طول هر سال داشته باشیم و نه برای یک روز و یا ایام خاص این خدمت‌رسانی باید ادامه داشته باشد، پیشنهاد می‌کنم پویش به عشق امام حسین (ع) راه بیفتد و هرکس که در توانش است و مددش می‌رسد کمک کند آن که در توانش است در زیر ساخت‌های مختلف که نیاز استان هست سرمایه‌گذاری کند و هر کس هرچقدر در توان دارد به عشق امام حسین (ع) خدمت کند.

وی ضمن اشاره به آغاز هفته دولت و روز کارمند افزود: دولت‌های مختلف آمدند و هر کدام کارهایی انجام دادند و تلاش کردند در کنار آن نقص و کاستی‌های نیز بوده، در دولت سیزدهم اهتمام و توجه به استان بیشتر شد، رشد کارهای زیربنایی بیشتر شده و اقدامات سرعت گرفت در سفرهای اخیر گزارش‌های مختلفی از خدمات انجام شده داده شد.

امام‌جمعه زاهدان اذعان کرد: با وجود همه اقدامات، باز هم استان نیازمند توجه بیشتر هست البته که استان ظرفیت‌های بسیاری برای رشد دارد، در شهر زاهدان نیز اقدامات مختلفی انجام شده اما مردم گلایه‌های دارند که باید به آن توجه کرد.

وی بیان کرد: به دولت جدید نیز تبریک عرض می‌کنیم و امید داریم که از مشکلات مردم گره‌گشایی کند و به لطف خدا اقدامات مطلوبی برای رشد کشور داشته باشد.

وی اذعان کرد: اربعین حرکت نمادین و قدرتمندی هست که باعث آزادی مسلمانان، نجات مسجدالاقصی و مردم غزه می‌شود و زمینه‌ساز فرج است.

۲۷۲۱۱

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 134001 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]