سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ /
133725
۰۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴

پزشکیان و اژه‌ای با یکدیگر دیدار کردند

رئیس قوه قضائیه در دیدار با رئیس‌جمهوری گفت: رای مثبت مجلس به وزرای پیشنهادی دولت، در بخش‌هایی بی‌نظیر و در بخش‌هایی کم‌نظیر بود و این نعمت بزرگی برای کشور است.



غلامحسین اژه‌ای با تبریک روز پزشک به مسعود پزشکیان، برای دولت چهاردهم آرزوی موفقیت کرد.
به گزارش ایسنا، رئیس قوه قضائیه با اشاره به رای اعتماد مجلس به تمام وزای کابینه دولت چهاردهم، افزود: اتفاق روز گذشته مجلس در رای مثبت به وزرای پیشنهادی دولت، در بخش‌هایی بی‌نظیر و در بخش‌هایی کم‌نظیر بود و نعمت بزرگی برای کشور است.
محسنی اژه‌ای در ادامه با بیان این‌که «رای بالا به کابینه دولت چهاردهم پشتوانه بسیار خوبی برای دولت شد»، تصریح کرد: اتفاق دیروز مجلس آثار داخلی و بیرونی مثبتی برای کشور دارد.
رییس قوه قضاییه در پایان تاکید کرد: همانطور که آقای دکتر پزشکیان گفتند اکنون باید دست در دست دهیم و مشکلات مردم را در حوزه‌های مختلف رفع کنیم.

منبع : fararu.com
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 133725 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایسنا 6 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 8 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 14 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 14 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 15 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 15 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 16 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 16 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 17 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 17 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]