سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ /
133330
۰۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۹:۵۱

ابراز تاسف کنعانی از کشته و مجروح شدن جمعی از زائران پاکستانی

«کشته و مجروح شدن جمعی از زائران عزیز پاکستانی در نتیجه واژگونی اتوبوس حامل آنان، موجب تأسف و تأثر عمیق ما گردید. با دولت همسایه و برادر پاکستان و خانواده‌های داغدیده صمیمانه ابراز همدردی می‌کنیم و از خداوند برای درگذشتگان علو درجات و برای مجروحان شفای عاجل مسئلت می‌نمائیم.»



سخنگوی وزارت امور خارجه نسبت به واژگونی اتوبوس حامل زائران پاکستانی ابراز تاسف کرد و از ادامه فعالیت‌های امدادی، خدماتی و درمانی خبر داد.
به گزارش ایرنا، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: کشته و مجروح شدن جمعی از زائران عزیز پاکستانی در نتیجه واژگونی اتوبوس حامل آنان، موجب تأسف و تأثر عمیق ما گردید.
وی ادامه داد: با دولت همسایه و برادر پاکستان و خانواده‌های داغدیده صمیمانه ابراز همدردی می‌کنیم و از خداوند برای درگذشتگان علو درجات و برای مجروحان شفای عاجل مسئلت می‌نمائیم.
کنعانی تاکید کرد: مراجع و نهادهای ذیربط جمهوری اسلامی ایران با جدیت مشغول ادامه فعالیت‌های امدادی، خدماتی و درمانی هستند.
سردار سید تیمور حسینی امروز چهارشنبه با تأسف فراوان از وقوع حادثه دلخراش واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری حامل زائران پاکستانی مدل ۲۰۱۹ در محور دهشیر به تفت استان یزد خبر داد.
وی افزود: بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی، این حادثه در ساعات ساعت ۲۱:۴۸ شامگاه ۳۰ مردادماه داده است که متأسفانه بر اثر این حادثه دلخراش، ۲۸ نفر از سرنشینان اتوبوس جانشان را از دست داده‌اند و ۲۳ نفر دیگر مجروح شده‌اند.

منبع : fararu.com
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 133330 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
شرق 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 6 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 6 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 21 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 21 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 22 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 22 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 47 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]