دوشنبه, ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ /
133284
۰۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۷:۴۵

یگان‌های پدافندی در راستای خدمت به زائران اربعین حضوری فعال دارند

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال این نیرو ضمن بازدید از بخش‌های مختلف عملیاتی و اداری، میزان آمادگی تجهیزاتی، دفاعی، پهپادی و جنگال این منطقه را مورد ارزیابی قرار داد.



به گزارش ایسنا، امیرسرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال این نیرو ضمن بازدید از بخش‌های مختلف  عملیاتی و اداری، میزان آمادگی تجهیزاتی، دفاعی، پهپادی و جنگال این منطقه را مورد ارزیابی قرار داد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در خاتمه این بازدید ضمن تجلیل از خدمات ارزنده و تلاش جهادی کارکنان آماد و پشتیبانی این یگان پدافندی در خدمت رسانی به زائرین امام حسین (ع) در مرزهای کشورمان ابراز داشت: یگان‌های پدافندی دوشادوش سایر سازمان‌ها و مبادی مربوطه از ظرفیت‌ها و بسترهای موجود در راستای خدمت به هموطنان و زائرین عزیز تا دهم شهریور حضوری فعال و اثربخش دارند.

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 133284 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
شرق 23 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 24 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 24 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 25 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 32 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 33 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 47 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 47 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 48 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 48 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]