پنجشنبه, ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ /
132553
۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۹:۴۱

حمله پهپادی به ایلات اسرائیل

مقاومت عراق از حمله پهپادی به یک موضع حیاتی در بندر «ام‌الرشراش» اسرائیل خبر داد.



به گزارش شبکه شرق، نیروهای مقاومت اسلامی عراق مجدداً از حمله خود به یک هدف حساس و مهم در بندر «ام الرشراش» اسرائیل خبر دادند.

به نقل از المیادین، مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در جریان حمله پهپادی خود به اسرائیل، یک موضع حیاتی در بندر «ام‌الرشراش» واقع در ایلات اسرائیل را هدف قرار داده است.

در این بیانیه تاکید شده است: «عملیات پهپادی مذکور در راستای حمایت از مقاومت ملت فلسطین در برابر اسرائیل صورت گرفته است.»

مقاومت اسلامی عراق اضافه کرد: «ما به عملیات خود برای در هم کوبیدن مواضع دشمن با شدت بیشتری ادامه خواهیم داد.»

لازم به ذکر است که مقاومت اسلامی عراق از زمان آغاز جنگ اسرائیل و حماس، تاکنون بارها مواضع مختلف اسرائیل، به ویژه بندر ایلات را هدف قرار داده است.

منبع:

مهر

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 132553 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
شرق 54 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 55 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 56 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 56 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 7 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 7 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 7 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 10 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 11 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 11 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 11 ساعت پيش [ 0 بازدید ]