یکشنبه, ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ /
132476
۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۳:۱۰

بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی نیرو/ نمایندگان مخالف و موافق چه گفتند؟

به گزارش مشرق، نمایندگان مجلس شورای اسلامی که صبح شنبه – ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ خط مشی و اصول کلی دولت چهاردهم را بررسی کرده بودند، در جلسه نوبت عصر امروز سه شنبه – ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ به بررسی صلاحیت عباس علی آبادی وزیر پیشنهادی نیرو پرداختند. در ابتدای جلسه، جلیل مختار سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس […]



به گزارش مشرق، نمایندگان مجلس شورای اسلامی که صبح شنبه – ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ خط مشی و اصول کلی دولت چهاردهم را بررسی کرده بودند، در جلسه نوبت عصر امروز سه شنبه – ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ به بررسی صلاحیت عباس علی آبادی وزیر پیشنهادی نیرو پرداختند.
در ابتدای جلسه، جلیل مختار سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس ضمن قرائت نظر کمیسیون متبوع خود، از موافقت این کمیسیون با وزیر پیشنهادی نیرو خبر داد.

همچنین سمیه رفیعی سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با قرائت نظر کمیسیون متبوع خود از موافقت این کمیسیون با وزیر پیشنهادی نیرو خبر داد.

عبدالجلال ایری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس نیز از موافقت این کمیسیون با وزیر پیشنهادی نیرو خبر داد.

*** مخالفان وزیر پیشنهادی نیرو
*** موافقان وزیر پیشنهادی نیرو
لازم به ذکر است که رای گیری برای وزرای پیشنهادی بعد از اتمام بررسی صلاحیت ۱۹ وزیر پیشنهادی در مجلس انجام می شود که احتمالا چهارشنبه ۳۱ مرداد خواهد بود.

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 132476 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
مشرق 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 15 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 16 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 22 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 22 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 24 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 24 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 30 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 31 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 31 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 37 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 42 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 42 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 48 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]