یکشنبه, ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ /
133001
۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۱

قالیباف: مجلس به وظیفه خود عمل کرد

رئیس مجلس شورای اسلامی با تبریک به دولت به دلیل کسب رای اعتماد توسط همه وزرای پیشنهادی از سوی مجلس تاکید کرد: مجلس به وظیفه خود عمل کرد.



به گزارش ایسنا، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت عطر روز چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ صحن مجلس پس از پایان رسیدگی به برنامه‌ها و صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت کابینه چهاردهم و اعلام رای اعتماد مجلس به همه وزرای پیشنهادی در سخنانی با بیان اینکه «به دولت عزیز رئیس جمهور و وزرا هم پیشاپیش هفته دولت  و هم مسئولیتی که بر دوش گرفتند را تبریک می‌گویم»، عنوان کرد: مجلس به وظیفه خود عمل کرد و همانطور که ریاست محترم جمهور در آخرین دفاع خود نکاتی را فرمودند ان‌شاءالله با همکاری و همراهی دولت و مجلس در همه عرصه‌ها ان‌شاءالله با همدلی و وفاق که ثمره این هماهنگی و همکاری است ارزش افزوده‌ای در حل مشکلات مردم باشد و ان شاءالله مردم و ایران عزیز ما از ثمره این همکاری بهره‌مند شوند. 

وی در پایان با به صدا درآوردن زنگ پایان جلسه مجلس اعلام کرد که جلسه بعدی صحن مجلس شورای اسلامی ساعت ۷:۴۵ روز یکشنبه ۲۵ شهریور برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 133001 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
شرق 25 ثانيه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 1 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 8 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 17 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 17 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 23 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 23 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 25 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 26 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 31 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 32 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 32 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 38 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 43 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]