سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ /
132742
۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۲

تروریسم در کشور ما از سوی نهادهای بین‌المللی نادیده گرفته شده‌ است

دبیرکل بنیاد هابیلیان گفت: تروریسم در کشور ما از سوی نهادهای بین‌المللی نادیده گرفته شده‌ است.

به گزارش ایسنا،  سید محمدجواد هاشمی‌نژاد در نشست گرامی‌داشت شهدا و قربانیان ترور ایران که با حضور جمعی از آسیب دیدگان از تروریسم در محل ستاد حقوق بشر برگزار شد، گفت: متاسفانه فهرست شهدای ترور در کشور ما بسیار بلند است.

هاشمی‌نژاد گفت: براساس اسناد، ۳۵ گروه مسلح،  ۱۷ هزار ایرانی را به شهادت رساندند و این در حالی است که بسیاری از این گروه‌ها در آمریکا و کشورهای غربی دفتر دارند.  به‌عنوان مثال، منافقین با وجود اینکه در فهرست گروه‌های تروریستی بودند، اما در این کشورها دفتر داشتند.

دبیرکل بنیاد هابیلیان با بیان اینکه تاکنون چند نفر به‌عنوان گزارشگر ویژه حقوق بشر مربوط به ایران کار کرده‌اند، گفت: این افراد بارها گزارش‌هایی را ارائه کردند، اما حتی یک خط درباره اینکه ایران قربانی تروریسم بوده در گزارش‌هایشان آورده نشده است.

هاشمی‎نژاد با بیان اینکه قربانیان تروریسم در کشور ما از سوی نهادهای بین‌المللی نادیده گرفته شده‌اند، افزود: گزارشگر سازمان ملل که باید بی‌طرف باشد، هیچ اشاره‌ای به قربانیان تروریسم در ایران نداشته است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی در مقابل جهانیان همه نوع جنایتی انجام می‌دهد، اما با هیچ پیامدی روبرو نمی‌شود و تا زمانی که سازمان‌های بین‌المللی هیچ کاری در این مورد انجام ندهند، این جنایت‌ها ادامه خواهد داشت.

دبیر کل بنیاد هابیلیان همچنین از ریاست قوه قضاییه به دلیل برگزاری جلسات محاکمه اعضای گروهک تروریستی منافقین، قدردانی کرد.

در این نشست، پاشا تبریزیان نماینده دفتر اطلاع‌رسانی سازمان ملل در تهران نیز پیام دبیرکل سازمان ملل را به مناسبت روز جهانی گرامیداشت قربانیان تروریسم قرائت کرد.

انتهای پیام 

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 132742 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
شرق 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 6 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 6 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 8 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 8 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 14 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 14 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 22 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 23 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 23 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 24 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 48 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]