سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ /
131870
۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱:۳۰

برای رشد بهره‌وری، باید تولیدات کشاورزی دانش‌بنیان شود

وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی با تاکید بر این‌که ۹۵ درصد تولیدات کشاورزی توسط مردم و تعاونی‌ها محقق می‌شود، گفت:سازمان تعاون روستایی باید فعال شود، آن مجموعه متعلق به خود تشکل‌هاست و باید به رسالت اصلی خود برگردد.



به گزارش ایسنا، غلامرضا نوری قزلجه _ وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی _ در اتاق تعاون ایران اظهار کرد: در برنامه ارائه‌شده به صراحت گفته شد که اگر در اجرا و سابقه موفق بوده‌ام، زیر دین مردم و تشکل‌ها بوده است. مردم و تشکل‌ها بودند که به ما کمک کردند و نقش موثری داشتند. در هر کجا که خدمت کردم از شروع خدمت، مشی‌ام پاکدستی و فسادستیزی بوده و یک مورد خلاف آن اتفاق نیفتاده است؛ بنابراین، این محکم‌ترین وعده‌ای است که در مجلس و در محضر شما می‌توانم بدهم چرا که نیاز به پول و اعتبار ندارد و ارتباطی نیز به تحریم ندارد که مدیریت مبتنی‌بر پاکدستی، سلامت، کارآمدی و روحیه جهادی را در این وزارتخانه، به کمک همکاران عزیز و با روحیه جهادی و پاکدستی که در آنجا هستند، برقرار خواهم کرد؛ من این وعده را محکم به نمایندگان مجلس می‌دهم.

وی افزود: من این قول را می‌دهم که این جلسات با حضور تشکل‌ها به‌طور مستمر برگزار خواهد شد. ما به تشکل‌ها نیاز داریم. ما باید بتوانیم تولید خدمات و… را دانش‌بنیان کنیم. ما برای این‌که بهره‌وری را ترویج دهیم، به تشکل‌ها نیاز داریم.

وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی گفت: دیدگاه من به تشکل‌ها و تعاونی‌ها و تشکل‌تعاون‌ها این است که بسیار اهمیت دارند و باید در کنار یکدیگر باشیم و بناست آنچه شما می‌خواهید، رخ دهد. مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور نیز تاکید دارند که آنچه مردم و ذی‌نفعان بخواهند، باید رخ دهد و همه ما عزت ایران را می‌خواهیم و مسیر یکی است‌.

نوری قزلجه با بیان این‌که ۹۵ درصد تولیدات کشاورزی توسط مردم و تعاونی‌ها محقق می‌شود، اضافه کرد: من اگر وزیر جهاد کشاورزی شوم به همکاری شما تعاون‌گران نیاز دارم.

به گفته نوری قزلجه، سازمان تعاون روستایی باید فعال شود، آن‌مجموعه متعلق به خود تشکل‌هاست و باید به رسالت اصلی خود برگردد.

وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی در پایان تاکید کرد: تولیدات کشاورزی باید دانش‌بنیان شود تا رشد بهره‌وری اتفاق بیفتد. به تعاون اعتقاد دارم و در فراکسیون تعاون هم بوده‌ام. اگر  وزیر جهاد کشاورزی شوم، به همکاری با شما تعاون‌گران احتیاج دارم.
انتهای‌ پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 131870 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایلنا 38 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 44 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 44 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
العالم 50 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 6 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 9 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 11 ساعت پيش [ 0 بازدید ]