دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ /
131399
۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰:۳۱

حسینی: «میدری» چهره خوب و موجهی در بین جامعه کارگری و کارفرمایی دارد

نماینده مینودشت در مجلس با بیان اینکه وزیر پیشنهادی تعاون چهره خوب و موجهی در بین جامعه کارگری و کارفرمایی دارد، گفت که آقای میدری شخصیتی علمی و پاکدست است که بسیاری از شخصیت‌ها همچون دکتر توکلی از او حمایت کرده اند.



به گزارش ایسنا، نجیب حسینی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه) و در جریان بررسی صلاحیت احمد میدری وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان موافق گفت: من به عنوان کسی صحبت می کنم که در مجلس ششم حضور داشتم؛ امروز از پشت این تریبون افراطی‌گری مسائل سیاسی آن دوره را محکوم می‌کنم اما راهش این نیست با کسانی که ماندند و برای از بین بردن محرومیت کشور و توانمندسازی اقشار محروم کشور ماندند، این گونه رفتار شود. 

وی افزود: اگر جوان ۳۵ سال آن روز خطایی کرده و اکنون آن را اعلام می کند در نگاه و افکار و اندیشه خود تجدیدنظر کرده را بپذیرم و براساس امروز قضاوت کنید نه اینکه براساس ۲۰ سال پیش؛ آن زمان بیانیه های مختلفی امضا شد. شنیده ام تعدادی به رهبری درباره مجلس ششم نامه نوشتند که ایشان فرمودند «بگذریم».

این نماینده مجلس در ادامه گفت: امروز رییس مجلس اعلام کرد و شهادت داد که درباره وزرای پیشنهادی استعلام شده و مشکل نداشته‌اند پس چه طور درباره دستگاه‌های امنیتی کشور قضاوت می کنید که گزارش و استعلام درست نداده‌اند. با این حرف‌ها خدشه‌ای در اعتماد به دستگاه امنیتی ایجاد نکنید. بدانیم دستگاه‌های امنیتی با کسی عقد اخوت نبسته و خط قرمزشان قانون و جمهوری اسلامی و خون شهدا و دفاع از ولایت فقیه است.

حسینی افزود: در طول ۱۶ سال گذشته وزیر متخصص و دارای اشراف بر مسائل کشور دروزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی نداشتیم. همچنین صندوق‌های بازنشستگی و فقدان مدیریت نادرست و نابرابری در این وزارت خانه و بیکاری از مشکلات این وزرات خانه است که به مردم و بازنشستگان فشار می آورد. 

وی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی تعاون نگاه حمایتی به اقشار آسیب پذیر دارد، گفت: آقای میدری چهره خوب و موجهی در بین جامعه کارگری و کارفرمایی دارد و کسی بهتر از او برای این مسئولیت سنگین ندارد.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه نباید نیروهای متخصص را از خدمت به مردم محروم کنیم، گفت: برنامه‌های آقای میدری با استناد به اسناد بالادستی است که در آن بر تحقق در عدالت اجتماعی ‌و توزیع فرصت ها و تقویت رفاه اجتماعی و سیاست های حمایتی و توانمند سازی اقشار محروم تاکید شده است.

وی کاهش تصدی‌گری در صندوق‌های بازنشستگی را از دیگر برنامه های وزیر پیشنهادی عنوان و اظهار کرد: آقای میدری وعده داده که مدیریت صندوق های بازنشستگی و شستا را در اختیار متخصصان می گذارد و شفافیت و نظارت را ارتقا می‌دهد.

حسینی در پایان تاکید کرد: مسلمانی اقتضا می‌کند که اشتباه فردی که آن را قبول کرده و مسیرش را اصلاح کرده، بپذیرم و اعتماد کنیم.

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 131399 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 6 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 6 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 6 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 6 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 6 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 6 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 6 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 6 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 6 ساعت پيش [ 0 بازدید ]