جمعه, ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ /
131661
۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۷

بیمارستان صحرایی شهید دقایقی در مرز شلمچه برپا شد

به گزارش مشرق، با حضور سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بیمارستان صحرایی و موکب شهید اسماعیل دقایقی در مسیر منتهی به پایانه مرزی شلمچه از امروز برپا شد و تا هشتم شهریور ماه به زائران خدمات رسانی خواهد کرد. فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این باره اظهار کرد: این […]



به گزارش مشرق، با حضور سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بیمارستان صحرایی و موکب شهید اسماعیل دقایقی در مسیر منتهی به پایانه مرزی شلمچه از امروز برپا شد و تا هشتم شهریور ماه به زائران خدمات رسانی خواهد کرد.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این باره اظهار کرد: این بیمارستان تاکنون ۶۹ بار در مناطق مختلف کشور از جمله شلمچه برپا شده است.
وی افزود: نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اقص نقاط کشور پنج بیمارستان بزرگ تخصصی و ۶ بیمارستان صحرایی را اداره می‌کند.
تنگسیری تصریح کرد: این بیمارستان شامل هشت بخش و ۳۴ تخت بستری است که توسط پزشکان و پرستاران داوطلب فعالیت می‌کند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: این بیمارستان به بخش‌های تخصصی ارتوپدی، سونوگرافی، رادیولوژی، جراحی، زنان و زایمان، آزمایشگاه، اتاق عمل و اورژانس مجهز است و هشت پزشک متخصص به‌طور ۲۴ ساعته در حال خدمت‌رسانی هستند.

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 131661 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 3 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 6 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 6 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 9 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 15 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 37 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 42 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 48 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 59 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]