دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ /
131663
۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۸

سقوط ۲ فروند جنگنده رافال فرانسوی

به گزارش مشرق از نشریه نیوزویک، روزنامه فرانسوی «L’Est-Républicain» با اعلام خبر سقوط ۲ هواپیمای نظامی فرانسوی در نزدیکی پایگاه هوایی در شمال شرقی این کشور، گزارش داد که سرنشینان این ۲ هواگرد از نوع «رافال»، در مجموع سه نفر بودند. بر اساس این گزارش، یکی از خلبانان ایجکت کرده و در حالی که مجروح […]



به گزارش مشرق از نشریه نیوزویک، روزنامه فرانسوی «L’Est-Républicain» با اعلام خبر سقوط ۲ هواپیمای نظامی فرانسوی در نزدیکی پایگاه هوایی در شمال شرقی این کشور، گزارش داد که سرنشینان این ۲ هواگرد از نوع «رافال»، در مجموع سه نفر بودند.
بر اساس این گزارش، یکی از خلبانان ایجکت کرده و در حالی که مجروح شده بود، توسط امدادگران پیدا شده است اما عملیات جستجو برای ۲ سرنشین دیگر همچنان ادامه دارد.
سباستین لکورنو وزیر دفاع فرانسه در این باره اظهار داشت: تصادفی شامل ۲ رافال بر فراز منطقه «مورت موزل» (Mont-de-Marsan) رخ داد.
وی با اعلام اینکه «یکی از خلبانان پیدا شد و سالم است»، گفت: جستجو همچنان ادامه دارد. از نیروهای مسلح‌مان و همچنین ژاندارم‌هایی که در جستجو و تامین امنیت منطقه بسیج شده‌اند، تشکر می‌کنم.
در حالی که فرمانداری منطقه «مورت موزل» به ساکنان هشدار داد که از این منطقه دوری کنند، گزارش‌ها حاکی از آن است که این منطقه محاصره شده است.
هنوز جزئیات بیشتری از این حادثه و وضعیت دیگر سرنشینان این ۲ جنگنده اعلام نشده است.

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 131663 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
مشرق 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 6 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 6 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 8 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 8 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 9 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 9 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 16 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]