یکشنبه, ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ /
132035
۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۴

حمایت یک نماینده اصولگرا از برنامه‌های عراقچی

آزادیخواه در حمایت از عراقچی گفت: ایشان برنامه خوبی برای ۱۵ کشور همسایه و همسو دارد. قولی که آقای عراقچی دادند حمایت از قانون اقدام راهبردی بوده است که رهبر انقلاب فرمودند مردم را از سردرگمی نجات داد



نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: قولی که آقای عراقچی دادند حمایت از قانون اقدام راهبردی بوده است که رهبر انقلاب فرمودند مردم را از سردرگمی نجات داد.
به گزارش ایسنا حجت الاسلام احد آزادی‌خواه، در جریان جلسه علنی امروز مجلس و در موافقت با وزیر پیشنهادی امور خارجه گفت: وزیر سیاست گذار نیست بلکه مجری است. آقای عراقچی که تا به حال وزیر هم نبوده است. آقای عراقچی در هشت سال دفاع مقدس پاسدار رسمی بوده است. وی به دنبال خنثی سازی تحریم‌ها و ایجاد تعامل میان دولت و میدان است.
وی ادامه داد: تقویت تعامل با چین و روسیه از دیگر برنامه‌های ایشان است. حمایت با تمام توان از محور مقاومت در برنامه‌های آقای عراقچی خواهد بود. مقابله جدی با سیاست‌های خصمانه رژیم صهیونسیتی نیز از این برنامه‌ها خواهد بود. مدیریت تخاصم را از آقای عراقچی شنیدیم و امیدواریم تبدیل به جریانی به نفع جمهوری اسلامی شود. به آقای جهانگیری گفتم‌ای کاش وقت و تلاش خود را به جای پنج به اضافه یک برای همسایگان می‌گذاشتید.
آزادیخواه تاکید کرد: آقای عراقچی برنامه خوبی برای ۱۵ کشور همسایه و همسو دارد. قولی که آقای عراقچی دادند حمایت از قانون اقدام راهبردی بوده است که رهبر انقلاب فرمودند مردم را از سردرگمی نجات داد.

منبع : fararu.com
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 132035 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایسنا 18 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 18 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 19 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 20 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 20 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 34 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 41 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 41 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 42 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 42 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]