جمعه, ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ /
130777
۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۸:۵۱

راهکار بی‌سابقه پزشکیان برای حل مشکل قطعی برق!

«مردم در این ایام با نور نصف و نیمه‌ای، وقتی نیاز به کار دقیقی ندارند، زندگی کنند تا این روند و فشار مصرف برق در کل کشور کاهش پیدا کند و همه بتوانند از برق استفاده کنند. از مردم می‌خواهم که کنترل بیشتری بر مصرف داشته باشند تا مردم عزیز و تولیدکنندگان ما و روستاییان ما در رابطه با کار و زندگی‌شان با مشکل مواجه نشوند، همچنین از مردم عزیز درخواست می‌کنم می‌توانند مقداری اتاق‌ها را خیلی خنک نکنند.»



در حالی که قطعی برق به طور گسترده و بدون برنامه‌ریزی و اطلاع قبلی مشکلات بسیاری برای مشترکان برق خانگی و صنعتی و تجاری به وجود آورده است، امروز پزشکیان صحبت‌هایی در این رابطه داشته است که بسیار کلیشه‌ای و تکراری به نظر می‌رسد. شبیه زیرنویس صداوسیما که از مردم می‌خواهد در مصرف برق صرفه‌جویی کنند تا دچار قطعی برق نشوند.
به گزارش ایسنا، تامین برق از وظایف اصلی حکومت و دولت است که این روزها این ابتدایی‌ترین وظیفه به درستی انجام نمی‌شود. البته عامل اصلی این قطعی برق را برخی از کاربران به شکل طنزآمیزی پزشکیان دانسته‌اند! آن‌ها که منطقی‌تر هستند می‌دانند که این یک مشکل ساختاری است و ربطی به دولت‌ها ندارد. ما هم این تیتر را به کنایه زدیم چون توقع داریم پزشکیان منطقی‌تر نسبت به پیشینیان صحبت کند.
رئیس‌جمهور برای کسب اطلاع از آخرین وضعیت پایداری شبکه برق کشور از دیسپایچنگ ملی صنعت برق بازدید کرد.
مسعود پزشکیان در ادامه بازدید از وزارتخانه‌های کشور، با حضور در مرکز ملی راهبری شبکه برق ایران و ضمن کسب اطلاع از آخرین وضعیت پایداری شبکه برق کشور با گزارش علی اکبر محرابیان وزیر نیرو، از تلاش متخصصان صنعت برق تقدیر و تشکر کرد.
رئیس‌جمهور گفت: مردم در این ایام با نور نصف و نیمه‌ای، وقتی نیاز به کار دقیقی ندارند، زندگی کنند تا این روند و فشار مصرف برق در کل کشور کاهش پیدا کند و همه بتوانند از برق استفاده کنند.
مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور در حاشیه بازدید از مرکز ملی راهبری شبکه برق ایران که صبح امروز (پنجشنبه، ۲۵ مرداد ۱۴۰۳) انجام شد، در گفت‌وگویی، ضمن تقدیر از کادر شبکه برق کشور که شبانه‌روز برای تأمین برق پایدار تلاش می‌کنند، گفت: برنامه‌هایی که باید ادامه پیدا کند، اگر درست پیگیری و تلاش کنیم که اصلاح شود، امیدواریم که در سال‌های آینده فشار را از روی شبکه برق کشور کمتر کنیم.
وی همچنین در توصیه‌ای به مردم برای صرفه‌جویی در مصرف برق، اظهار کرد: از مردم می‌خواهم که کنترل بیشتری بر مصرف داشته باشند تا مردم عزیز و تولیدکنندگان ما و روستاییان ما در رابطه با کار و زندگی‌شان با مشکل مواجه نشوند، همچنین از مردم عزیز درخواست می‌کنم می‌توانند مقداری اتاق‌ها را خیلی خنک نکنند.
رئیس‌جمهور ادامه داد: مردم در این ایام می‌توانند کاری کنند که وقتی برق لازم نیست چراغ‌ها را خاموش کنند؛ می‌توانند کاری کنند که خیلی اتاق‌ها نورانی نشود و می‌شود به‌اصطلاح، با نور نصف و نیمه‌ای، وقتی نیاز به کار دقیقی ندارند، زندگی کنند تا این روند و فشار در کل کشور کاهش پیدا کند و همه بتوانند از برق استفاده کنند.

منبع : fararu.com
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 130777 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
شرق 16 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 17 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 17 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 18 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 6 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 6 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 6 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 9 ساعت پيش [ 0 بازدید ]