یکشنبه, ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ /
130932
۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۲

پزشکیان یک قانون جدید ابلاغ کرد

رئیس‌جمهور قانون اصلاحیه تبصره‌های (۶) و (۱۳) قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور را ابلاغ کرد.



مسعود پزشکیان رئیس جمهور «قانون اصلاح تبصره‌های (۶) و (۱۳) قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور» را برای اجرا به سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت امور اقتصادی و دارایی ابلاغ کرد.
تعیین سقف جدید معافیت مالیاتی
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری بر اساس این قانون، سقف همه معافیت‌های مالیاتی مصرح در تبصره‌های مذکور از قانون بودجه سال جاری برای همه مؤدیان مالیاتی به استثنای موارد مذکور در قانون‌های «مالیات‌های مستقیم»، «توسعه ابزار‌ها و نهاد‌های نوین مالی» و «تأمین مالی تولید و زیرساختها» و «جهش تولید دانش بنیان» برای اشخاص حقیقی ۷۵ میلیارد و حقوقی ۷۵۰ میلیارد تومان تعیین شده است.
بر اساس اصلاحیه جدید، شرکت‌های دولتی زیان‌ده، دارای سود و زیان سربه‌سر یا دارای یک درصد هزینه بیش از کل سود هستند، از تکلیف مندرج در این بند مستثنی شده‌اند.

منبع : fararu.com
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 130932 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
شرق 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 12 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 20 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 21 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 26 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 27 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 29 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 29 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 35 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 35 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 36 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 42 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 47 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]