دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ /
130615
۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵

سلیمی: رئیس جمهور برنامه جداگانه‌ای به مجلس ارائه نداده است

به گزارش مشرق، حجت الاسلام علیرضا سلیمی در جلسه علنی صبح امروز (شنبه ۲۷ مردادماه) مجلس شورای اسلامی طی اخطار قانون اساسی گفت: رئیس جمهور اعلام کرد که برنامه وی، همان برنامه هفتم توسعه و سند چشم‌انداز است. با این شرایط آیا الان ما باید مخالف یا موافق با برنامه هفتم توسعه یا سند چشم‌انداز […]



به گزارش مشرق، حجت الاسلام علیرضا سلیمی در جلسه علنی صبح امروز (شنبه ۲۷ مردادماه) مجلس شورای اسلامی طی اخطار قانون اساسی گفت: رئیس جمهور اعلام کرد که برنامه وی، همان برنامه هفتم توسعه و سند چشم‌انداز است. با این شرایط آیا الان ما باید مخالف یا موافق با برنامه هفتم توسعه یا سند چشم‌انداز صحبت کنیم؟
وی بیان کرد: رئیس جمهور برنامه جداگانه‌ای به مجلس ارائه نداده است که ما با آن موافقت یا مخالفت کنیم. الان ۱۵۰ دقیقه وقت مجلس گرفته می‌شود تا موافقان و مخالفان حرف بزنند درحالی که رئیس جمهور برنامه جداگانه‌ای به مجلس ارائه نداده است.
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی متذکر شد: برنامه هفتم توسعه قبلاً تصویب شده و به تأیید شورای نگهبان رسیده است و ما الان ضرورتی ندارد که در موافقت یا مخالفت با برنامه هفتم یا سند چشم انداز صحبت کنیم.
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور قسم خورده که به قانون عمل کند و الان باید برنامه خود را ارائه می‌داد و به طور مصداقی و مشخص اعلام می‌کرد که برای مثال، برای تحقق آموزش و پرورش رایگان چه برنامه‌ای دارد.

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 130615 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
شرق 20 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 21 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 21 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 22 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 22 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 23 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 23 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 29 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 29 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 30 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 30 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 55 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
العالم 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 7 ماه پيش [ 0 بازدید ]
دولت بهار 7 ماه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 7 ماه پيش [ 0 بازدید ]
اطلاعات 7 ماه پيش [ 0 بازدید ]