چهارشنبه, ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ /
131022
۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۶

عکسی از گپ و گفت مشاور عالی پزشکیان با قسیم عثمانی بعد از نطق طوفانی علیه کابینه پیشنهادی /طیب نیا نماینده اهل سنت را آرام کرد؟

تصویری از گپ و گفت علی طیب نیا، مشاور عالی پزشکیان، با محمد قسیم عثمانی را درحاشیه جلسه بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی مشاهده می‌کنید.



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اولین جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم، در مجلس شورای اسلامی، با حضور رئیس‌جمهور، معاونین و وزرای پیشنهادی، امروز صبح برگزار شد.

محمدقسیم عثمانی، نماینده بوکان و اهل سنت که از موافقان و حامیان سرسخت مسعود پزشکیان درطول انتخابات بود، در جریان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه مسعود پزشکیان، به عنوان نماینده مخالف با کابینه پیشنهادی حاضر شد و با وجود اعلام حمایت دوباره خود از دولت چهاردهم از عدم حضور اهل سنت در کابینه پیشنهادی انتقاد کرد و گفت: شما به اهل سنت حتی یک چهارپایه در حد معاونت هم نسپردید.

اما از تصاویر به ثبت رسیده از جلسه علنی امروز مجلس، تصویری از قسیم عثمانی شکار عکاسان شده است که او را درحال گپ و گفت با علی طیب نیا مشاور عالی پزشکیان بعد از نطقش علیه کابینه پیشنهادی نشان می دهد.

عکسی از  گپ و گفت مشاور عالی پزشکیان با قسیم عثمانی بعد از نطق طوفانی علیه کابینه پیشنهادی /طیب نیا نماینده اهل سنت را آرام کرد؟

۲۷۲۱۹

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 131022 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 6 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 8 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 8 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 9 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 9 ساعت پيش [ 0 بازدید ]