یکشنبه, ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ /
130713
۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۹

همه مکلف به حمایت از دولت هستیم/ همکاران در اظهارنظرها بر مبنای قسم خود ملاحظات را در نظر گیرند

نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان در اظهارنظرها بر مبنای قسمی که یاد کرده اند ملاحظات را در نظر گیرند زیرا که هرگونه دوقطبی سازی و هر سخن و اظهارنظری که به انسجام داخلی و امنیت کشور خدشه وارد کند مغایر با اصل ۶۷ و قسمی که یاد کرده اند، است.



به گزارش ایلنا، سلمان اسحاقی در نشست علنی نوبت عصر امروز (شنبه، ۲۷ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی طی اخطاری با استناد به اصل ۶۷ قانون اساسی بیان کرد: ابتدا قصد دارم به خودم تذکر دهم چرا که لازم نیست همواره ما اصول قانون اساسی را به هیات رئیسه تذکر دهیم.

وی افزود: در این اصل قسم می خوریم که ما باید خواستار حریم اسلام باشیم. در ادامه این اصل آمده است که ما باید در گفتار و نوشتار خود استقلال کشور و آزادی مردم و تامین مصالح آن ها را مدنظر قرار دهیم.

اسحاقی با بیان اینکه در حوزه انتخابیه بنده اهل تسنن بزرگوار حاضر هستند، خطاب به رئیس جمهور، ادامه داد: آقای دکتر پزشکیان تکلیف شما در مقابل شیعه و سنی و همه ادیان و مذاهب و به عبارتی ملت ایران اجرای قانون اساسی است که در فصل سوم این قانون به آن اشاره شده است بنابراین خواهش می کنم همکارانم در اظهارنظرها بر مبنای قسمی که یاد کرده اند ملاحظات را در نظر گیرند زیرا که هرگونه دوقطبی سازی و هر سخن و اظهارنظری که به انسجام داخلی و امنیت کشور خدشه وارد کند مغایر با اصل ۶۷ و قسمی که یاد کرده ایم، است.

وی افزود: امروز همه ما مکلف هستیم پیرو منویات مقام معظم رهبری از دولتی حمایت کنیم که قرار است سرمایه اجتماعی نظام و انقلاب را ارتقا داده و در مقابل زیاده خواهی های غرب بایستد.

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 130713 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
شرق 23 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 27 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 27 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 28 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 28 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 29 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 29 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 30 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 30 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 36 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 38 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 52 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 53 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 54 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]