سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ /
130359
۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۴

خطیب نماز جمعه تهران: زمین و زمان تنبیه تل آویو را ایران تعیین می‌کند

خطیب نماز جمعه تهران گفت: تل آویو بهتر از هر دولتی می‌داند که از وقوع انتقام سخت ناگریز است اما زمین و زمان تنبیه پشیمان کننده را تهران تعیین می‌کند. #تهران



به گزارش شبکه شرق، خطیب نماز جمعه تهران گفت: تل آویو بهتر از هر دولتی می‌داند که از وقوع انتقام سخت ناگریز است اما زمین و زمان تنبیه پشیمان کننده را تهران تعیین می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسن ابوترابی‌فرد در خطبه های این هفته نماز جمعه تهران با بیان اینکه صهیونیست‌ها بارها در رویارویی با طرح‌های راهبردی هوشمندانه و پیچیده جمهوری اسلامی شکست خورده‌اند و نقشه‌هایشان برای تغییر معادلات منطقه ناکام مانده است، گفت: ایران در تاریخ نشان داده است با تحمیل شرایط امنیتی سخت به تل‌آویو هیچ تحرک ایذایی آنها را بی پاسخ نگذاشته است.

وی خاطرنشان کرد: وعده مجازات سخت از زبان رهبر انقلاب یادآور وعده صادقی است که چند ماه پیش صهیونیست‌ها را به التماس وادار کرد تا با وساطت کشورهایی این پیام را به تهران منتقل کنند که انتقام ایران سخت نباشد.

 

منبع:

ایسنا

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 130359 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایلنا 28 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 28 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
آفتاب 40 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 49 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 55 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 55 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 56 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 56 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 57 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 57 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 58 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]