یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ /
130970
۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۵

حمایت شورای عالی نظام پزشکی کشور از ظفرقندی

محمدرضا ظفرقندی، وزیر پیشنهادی بهداشت در دولت چهاردهم مورد حمایت شورای عالی نظام پزشکی، قرار گرفت.



شورای عالی نظام پزشکی کشور در بیانیه‌ای ضمن حمایت از برنامه‌های وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از نمایندگان مجلس خواست با رویکرد کارشناسانه و تخصصی و با رأی قاطع، سکان هدایت این وزارتخانه را به «محمدرضا ظفرقندی» بسپارند.
به گزارش سازمان نظام پزشکی کشور، در این بیانیه که عصر جمعه و در آستانه آغاز جلسات بررسی کابینه پیشنهادی مسعود پزشکیان رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی منتشر شد، آمده است: اکنون که رئیس جمهور محبوب و محترم با کسب رای اعتماد مردم شریف ایران، وزرای پیشنهادی برای تشکیل دولت چهاردهم را به مجلس شورای اسلامی معرفی نموده است، با تاکید بر قانون مداری و رعایت اسناد بالادستی و با عنایت به جایگاه بی بدیل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ارتقا سلامت عمومی و توسعه کشور، سکاندار وزارت بهداشت و درمان باید فردی آگاه به چالش‌های مهم حوزه سلامت و با درک عمیق از مباحث تخصصی باشد.
این بیانیه می‌افزاید: قطعاً مقبولیت عمومی، شجاعت، مطالبه‌گری و شفافیت از ویژگی‌های ضروری برای این جایگاه حساس و حیاتی است.
شورای عالی نظام پزشکی با درک شرایط بحرانی نظام سلامت کشور و لزوم رسیدگی فوری به معضلات موجود و حفظ حقوق مردم و اعاده حقوق ارائه دهندگان خدمت، تصریح و تایید کرد که جایگاه تولیت سلامت کشور شایسته شخصیتی مانند دکتر محمدرضا ظفرقندی است که صداقت، پاکدستی، دانش و اخلاق حرفه‌ای را با هم داشته و با برخورداری از تجربه، تخصص و اشراف بر مشکلات این حوزه و سوابق مناسب و عملکرد مفید و قابل قبول در مسئولیت‌های گذشته خود همچون ریاست سازمان نظام پزشکی کل کشور و دانشگاه علوم پزشکی تهران، میتوانند همگرایی و همسویی تمام ظرفیت‌ها و منابع را در ساختار نظام ارایه خدمات سلامت برقرار نمایند.
شورای عالی نظام پزشکی همسو با سایر ارکان سلامت با حمایت از وزیر پیشنهادی بهداشت، از نمایندگان مجلس درخواست کرد کارشناسانه و با دیدگاه فنی و تخصصی و با رأی قاطع، وی را برای وزارت بهداشت انتخاب کنند تا سکان این جایگاه خطیر در اختیار یک فرد متخصص و دلسوز، آگاه به مشکلات سلامت و واقف به شرایط کادر درمان قرار گیرد.

منبع : fararu.com
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 130970 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]