یکشنبه, ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ /
130233
۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۶

سابقه درخشان ظفرقندی عامل موفقیت در وزارت بهداشت و درمان خواهد شد/ مجلس فارغ از جریان‌های سیاسی رأی خواهد داد

عضو کمیسیون صنایع و معادن، گفت: مجلس فارغ از جریان های سیاسی رای خواهد داد و امروز برای ما در مجلس دوازدهم و دردولت، بحث کارآمدی وزرا و سوابق آنها در حوزه های تخصصی شان است.



عادل نجف زاده، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در خصوص دکتر ظفر قندی گزینه پیشنهادی برای وزارت بهداشت و درمان گفت: اولویت آقای پزشکیان با توجه به برنامه های ارائه شده رسیدگی به معاش و به ویژه انتظار مردم از  پزشکیان ارتقای زیر ساختهای سلامت است ، از این بابت با توجه به برنامه های ارائه شده و سابقه درخشان دکتر ظفر قندی در حوزه درمان، به نظر من با حضور ایشان موفقیت بسیار خوبی در وزارت بهداشت و درمان حاصل خواهد شد.

وی در پاسخ به این سئوال که اولویت های آقای ظفر قندی در وزارت بهداشت و درمان چه باید باشد، افزود: اولویت برنامه های ایشان باید ارتقای زیر ساخت های بهداشتی و درمانی کشور و رسیدگی به بحث چشم اندازی که در حوزه سلامت در کشور در برنامه هفتم دیده شده است باشد و همچنین رسیدگی جدی به حداقل حمایتی که دولت می تواند در فرایند بودجه داشته باشد.

وی ادامه: مجلس فارغ از جریان های سیاسی رای خواهد داد و امروز برای ما در مجلس دوازدهم و دردولت، بحث کارآمدی وزرا و سوابق آنها در حوزه های تخصصی شان است. قطع به یقین با توجه به روندی که در مجلس دیده می شود امیدواریم که برنامه های ایشان فارغ از تحلیل های سیاسی بتوانند رای بیاورد.

 نماینده مردم خوی در مجلس در پایان تاکید کرد: کشور فرصت، فرصت سوزی ندارد و دولت باید اسرع وقت مستقر شود و برنامه تدارک دیده شده دولت باید اجرا شود. به ویژه در حوزه سلامت و بهداشت  نباید سیاست کاری اتفاق بیافتد ما باید عملکرد محور نگاه کنیم و البته سوابق از ایشان دارد که علاقمندی به نظام و ولایت هم در برنامه ها ایشان دیده می شود و ما امیدوار هستیم مجلس فرصت را از دست ندهد و برخی از دوستان با نگاه سیاسی به فرایند توسعه نگاه نکنند.

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 130233 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
شرق 37 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 42 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 44 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 45 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 45 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 46 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 47 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 53 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 54 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 55 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 55 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]