سه شنبه, ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ /
130205
۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰

تاکید باقری بر لزوم تداوم تلاش‌ها برای توقف نسل‌کشی در غزه در گفـت‌وگو با وزیر خارجه قطر

سرپرست وزارت خارجه کشورمان گفت که در تماس تلفنی وزیر خارجه قطر با وی بر لزوم تداوم تلاش‌های همه‌جانبه و اقدامات عملی، از جمله فعالیت‌های دیپلماتیک برای توقف نسل‌کشی صهیونیست‌ها در غزه تاکید کرده است.



به گزارش ایسنا، علی باقری بامداد جمعه در پیامی در شبکه ایکس نوشت: در پاسخ به تماس تلفنی نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه قطر در خصوص آخرین تحولات گفتگوهای مربوط به توقف جنایت صهیونیست‌ها در غزه بحث و تبادل نظر شد. محمد بن عبدالرحمن آل ثانی با اشاره به نشست امروز مذاکرات مربوط به آتش‌بس به میزبانی قطر، نتایج این مرحله از مذاکرات را حساس توصیف کرد.

بر لزوم تداوم تلاش‌های همه‌جانبه و اقدامات عملی، از جمله فعالیت‌های دیپلماتیک برای توقف نسل‌کشی صهیونیست‌ها در غزه تاکید کردم.

وزارت خارجه قطر پنج‌شنبه شب از رایزنی تلفنی نخست‌وزیر و وزیر خارجه این کشور با سرپرست وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

در بیانیه وزارت خارجه قطر در این باره آمده است: « محمد بن عبدالرحمن بن جاسم آل ثانی» نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه قطر امروز در تماسی تلفنی با جناب آقای «علی باقری کنی» سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 130205 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایلنا 36 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 36 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 37 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 37 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 38 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 38 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 39 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 39 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 40 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 40 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 41 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 41 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]