چهارشنبه, ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ /
130113
۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۴:۳۰

حمایت سخنگوی پلیس از معرفی سردار مومنی برای وزارت کشور

سخنگوی پلیس از معرفی سردار مومنی از سوی مسعود پزشکیان به عنوان گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت کشور به مجلس شورای اسلامی حمایت کرد.



به گزارش ایسنا، سردار سعید منتظرالمهدی با انتشار متنی در حساب کاربری‌اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی با اشاره معرفی سردار اسکندر مومنی به عنوان گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت کشور به مجلس شورای اسلامی نوشت:‌ «سردار مومنی را از سالیان دور می‌شناسم. مومن به راستی در گفتار و کردار است.»

سخنگوی فراجا در ادامه نوشت:‌ «نگاه راهبرداری و افق محور ایشان در وزارت کشور با رویکردی وحدت بخش، مشفقانه، فراجناحی و البته اجتماعی برای ایران عزیز ثمرات ارزشندی خواهد داشت.»

سردار اسکندر مومنی که روز یکشنبه از سوی مسعود پزشکیان به عنوان گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی پست وزارت کشور به مجلس معرفی شده، سابقه جانشینی رئیس پلیس کشور، ریاست رئیس پلیس راهور و … را در کارنامه دارد و از سال ۹۷ تاکنون نیز به عنوان دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر فعالیت دارد. وزرای کشور در سال‌های اخیر معمولا به عنوان جانشین فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور نیروی انتظامی نیز فعالیت دارند و بیشترین ارتباط میان پلیس و دولت نیز از طریق آنان انجام می‌شود.

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 130113 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایلنا 12 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]