دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ /
130107
۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۴:۰۳

حفظ جایگاه و الگوی خانواده قرآنی، برای نزاجا یک اولولیت است

فرمانده نیروی زمینی ارتش، گفت: نیروی زمینی ارتش با تمام توان در راستای حفظ همیشگی جایگاه و الگوی خانواده قرآنی و توسعه و گسترش چنین خانواده‌های ارزش‌مدار و ولایت‌پذیری کوشش می‌کند.



به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در آیین اختتامیه بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده‌ها و خواهران شاغل نزاجا که شامگاه چهارشنبه ۲۴ مرداد در مرکز فرهنگی و رفاهی شهید آبشناسان نیروی زمینی در استان مازندران برگزار شد، ضمن عرض تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی(ع)، گفت: نیروی زمینی ارتش از طریق همکاری و هم‌اندیشی مستقیم و مداوم با عقیدتی‌سیاسی‌های خود، از هیچ تلاشی برای ترویج الگوها و معارف دینی و ترغیب و تشویق خانواده‌ها برای انس با احکام و آموزه‌های متعالی اسلامی دریغ نخواهد کرد.

وی افزود: نیروی زمینی ارتش افتخار دارد که حداکثر خانواده‌های مأنوس به قرآن کریم را در خود جای داده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: این افتخار بزرگ و دستاورد ارزشمند جز از طریق همدلی و همراهی مجدانه خانواده‌های قرآنی، ولایی و مخلص نیروی زمینی ارتش به دست نیامده است و به همین سبب، نیروی زمینی ارتش با تمام توان در راستای حفظ همیشگی جایگاه و الگوی خانواده قرآنی و توسعه و گسترش چنین خانواده‌های ارزش‌مدار و ولایت‌پذیری کوشش می‌کند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش، اظهار کرد: نیروی زمینی ارتش افتخار دارد که میراث‌دار بیش از ۴۶ هزار شهید قرآنی و ولایت‌مداری است که تمام هستی خویش را در راه اعتلای ارزش‌های الهی و حفظ استقلال، عزت، شرف و خاک ایران اسلامی نثار کردند.

وی در پایان با اشاره به برنامه‌های آتی نیروی زمینی برای ترویج فرهنگ قرآن در نزاجا، خاطر نشان کرد: نیروی زمینی ارتش در راستای تحقق شعار «در یک دست قرآن و در دست دیگر سلاح»، در نظر دارد تا دوره‌ای یک‌ساله برای تربیت و تعلیم دینی و معرفتی دانش‌‎آموختگان خود تحت عنوان دوره‌ حفظ و قرائت قرآن کریم برگزار کند تا از این رهگذر، به انس و الفت توأمان و مداوم کارکنان خود با آموزه‌ها و انوار الهی، تداوم بخشد.

 

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 130107 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایسنا 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 14 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 15 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 19 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 20 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 20 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 26 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 26 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 30 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 30 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 31 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 58 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 59 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]