سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ /
130019
۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۸

هشدار تل‌آویو به اسرائیلی‌های حاضر در منطقه درباره خطر انتقام ایران

در پی اقدامات تروریستی تل‌آویو و تهدید تهران برای پاسخ، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی به شهروندان خود در کشورهای منطقه هشدار داد و از آن‌ها خواست محتاط باشند.



به گزارش ایسنا، در اطلاعیه‌ای که در وبگاه وزارت خارجه رژیم صهیونیستی منتشر شده است، به اتباع اسرائیلی در جمهوری آذربایجان، ترکیه، ارمنستان و ترکمنستان در ارتباط با تهدیداتی که ممکن است از سوی ایران متوجه آن‌ها شود، هشدار داده شده و به آن‌ها تاکید شده که محتاط باشند. 

براساس گزارش آپا، در این اطلاعیه ذکر شده که این خطرات ممکن است «علیه شهروندان و همچنین نمادهای دولتی اسرائیل باشد».

پیش از این نیز ارتش رژیم صهیونیستی از بیم پاسخ ایران به اقدام تروریستی آن در ترور و به شهادت رساندن «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در تهران، از شهروندان و سربازان خود خواسته بود گرجستان و جمهوری آذربایجان را ترک کنند.

در پی اقدام جنایت‌کارانه رژیم صهیونیستی در ترور شهید هنیه در تهران، جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد قطعا پاسخ این اقدام و تجاوز رژیم صهیونیستی را خواهد داد.

انتهای پیام 

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 130019 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 9 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 14 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 17 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 17 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 18 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 18 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 19 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 19 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 20 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 20 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]