سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ /
129573
۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۲

احتمال آغاز حمله ایران پیش از نشست پنج‌شنبه درباره مذاکرات مربوط به معامله اسرا

آخرین ارزیابی انجام شده توسط سرویس‌های اطلاعاتی اسرائیل که طی ۲۴ ساعت گذشته تشکیل شده است، نشان می‌دهد که ایران تصمیم گرفته است در واکنش به ترور «اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی حماس، اسرائیل را به طور مستقیم هدف قرار دهد.



روزنامه جروزالم پست به نقل از منابع آگاه نوشت که «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به وزرای کابینه خود نسبت به گفت‌وگو درباره مسائل امنیتی در بحبوحه تنش با ایران و حزب الله هشدار داده است.
به گزارش ایلنا، منابع آگاه به این روزنامه توضیح دادند که این هشدار در بحبوحه گمانه‌زنی‌ها مبنی بر احتمال حمله ایران در روزهای آینده و شاید حتی پیش از نشست پنج‌شنبه درباره مذاکرات مربوط به معامله اسرا صادر شده است.
به نوشته جروزالم پست، آخرین ارزیابی انجام شده توسط سرویس‌های اطلاعاتی اسرائیل که طی ۲۴ ساعت گذشته تشکیل شده است، نشان می‌دهد که ایران تصمیم گرفته است در واکنش به ترور «اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی حماس، اسرائیل را به طور مستقیم هدف قرار دهد.
این منابع تاکید کردند که این موضوع، نشان‌دهنده تغییر بزرگ در ارزیابی‌های اخیر است که مدعی بودند فشار بین المللی مانع از حمله مستقیم ایران به اسرائیل می‌شود.

منبع : fararu.com
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 129573 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
شرق 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 6 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 6 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 8 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 8 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 14 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 14 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 22 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 22 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 23 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 23 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 48 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]