یکشنبه, ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ /
129322
۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۳:۳۱

آزمون دوره توجیهی کارآموزان ورودی شهریور ۱۴۰۲ حذف شد

مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که آزمون دوره توجیهی کارآموزان ورودی شهریور ۱۴۰۲ حذف شد.



به گزارش ایلنا به نقل از مرکز وکلا در اطلاعیه ای اعلام کرد که با پیشنهاد معاون کارآموزی و موافقت ریاست مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه آزمون دوره توجیهی کارآموزان ورودی شهریور ۱۴۰۲ مرکز حذف شد.

حامد نبی زاده رئیس کمیسیون کارآموزی وکلای مرکز گفت: با حذف آزمون دوره توجیهی پس از برگزاری دوره توسط کمیسیون‌های استانی و ارسال لیست به کمیسیون کارآموزی CMS کارآموزان در شهریورماه ۱۴۰۳ فعال خواهد شد.

لازم به ذکر است مطابق دستورالعمل کارآموزی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه دوره توجیهی کارآموزان دارای آزمون بوده و CMS آن‌ها پس شرکت در آزمون و کسب نمره قبولی فعال می‌شد که مشخصاً در این دوره با موافقت رئیس مرکز این آزمون حذف شد.

 

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 129322 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
مشرق 6 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 6 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 8 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 9 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 9 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 12 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 12 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]