سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ /
129205
۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۰

واکنش سردار رادان به فیلم برخورد خشونت‌آمیز ماموران گشت ارشاد با دختر نوجوان/ ویدئو

سردار «احمدرضا رادان» به انتشار فیلم برخورد خشونت‌آمیز ماموران گشت ارشاد با دو دختر نوجوان واکنش نشان داد.



به گزارش شبکه شرق، سردار «احمدرضا رادان»، فرمانده فراجا به انتشار فیلم برخورد خشونت‌آمیز ماموران گشت ارشاد «طرح نور» با دو دختر نوجوان و ضرب‌و‌شتم این دو نوجوان ۱۴ساله واکنش نشان داد.

سردار احمدرضا رادان، فرمانده فراجا، در واکنش به فیلم دستگیری دو دختر ۱۴ ساله توسط گشت ارشاد گفت: «رفتار آن دختر‌ها بد و رفتار پلیس نیز یک مقدار غیرحرفه‌ای بود.»

فرمانده پلیس کشور به انتشار فیلم بازداشت دو دختر ۱۴ ساله توسط گشت ارشاد در تهران واکنش نشان داد و گفت: «رفتار آن دختر‌ها بد و رفتار پلیس نیز یک مقدار غیرحرفه‌ای بود.»

لازم به ذکر است، روز هفدهم مردادماه ۱۴۰۳، پس از انتشار ویدیویی از برخورد گشت ارشاد با دو دختر نوجوان، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت اعلام کرد: «این ویدئو مربوط به گذشته بوده که در تاریخ یکم تیرماه ۱۴۰۳، ماموران به دو خانمِ جوان در خصوص پوششِ نامناسب و کشف حجاب تذکر داده که متاسفانه با فحاشی و الفاظِ ناروا روبرو شدند. در تعاقب هر دو نفر در خیابانِ وطن‌پور مجدداً با پوششِ نامناسب مشاهده که در حینِ انتقال به خودرو با عوامل انتظامی مجادله و کشمکش و بر اثرِ مقاومت جراحتی جزئی در احدی از ایشان ایجاد می‌شود. پس از بروزِ حادثه، ویدئو گرفته شده توسط پلیس و فیلمِ دوربینِ مداربستهِ خیابان برایِ شفاف‌سازی به مقام قضایی تحویل داده شد. ضمن آن‌که پلیس رفتارِ این‌چنینی توسط عواملِ انتظامی را در چارچوب استانداردهایِ کُنِشی و عملیاتیِ خود ندانسته و پرونده در سیستمِ قضایی و بازرسیِ فراجا مفتوح و در حال بررسی است.»

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین کرمی، دادستان نظامی تهران هم گفت: «از اولین اقدامات در نظر گرفته شده در این پرونده، شناسایی و معرفی ماموران حاضر در صحنه بود که ماموران حاضر، شناسایی و به نحو قانونی احضار شده‌اند.»

او تاکید کرد: «بازپرس صرفا دستور استخراج فیلم برای ثبت در پرونده را صادر کرده و هیچ دستور یا مجوزی برای تحویل آن به شاکی یا وکیل وی و یا انتشار آن در رسانه‌ها صادر نکرده است. ضمنا فیلم منتشره، از زاویه‌ای متفاوت از فیلم موجود در پرونده است.»

منبع:

تسنیم

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 129205 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایلنا 35 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 40 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 41 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
العالم 47 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 6 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 9 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 11 ساعت پيش [ 0 بازدید ]