جمعه, ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ /
129146
۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۹

حمله موشکی به مقر فرماندهی اسرائیل/ ویدئو و عکس

منابع خبری از حمله موشکی و راکتی به شمال اسرائیل و مناطقی همچون «الجلیل» و «نهاریا» خبر می‌دهند.



به گزارش شبکه شرق، منابع اسرائیلی از حمله حزب‌الله به اسرائیل خبر دادند. حزب‌الله لبنان نیز با تایید این حملات از هدف قرار دادن یک مقر فرماندهی تازه‌تاسیس اسرائیل خبر داد.

منابع عبری بامداد امروز «دوشنبه» از حمله موشکی و راکتی به اسرائیل و شلیک ده‌ها موشک از لبنان به سمت «نهاریا» و «الجلیل غربی» در شمال اسرائیل خبر دادند.

به نقل از الجزیره، حزب‌الله لبنان اقدام به حمله راکتی به شمال اسرائیل کرد.

بر این اساس، در حالی که اسرائیل مدت‌هاست در انتظار حمله گسترده حزب‌الله در پاسخ به ترور «فواد شکر»، از فرماندهان این جنبش در بیروت است، منابع خبری از حمله راکتی و موشکی به شمال اسرائیل و مناطقی همچون «الجلیل» و «نهاریا» خبر می‌دهند.

اکنون سامانه‌های دفاع موشکی اسرائیل روشن شده و در حال رهگیری راکت‌ها بر فراز اسرائیل است.

بیانیه حزب‌الله پس از حمله موشکی به یک مقر فرماندهی اسرائیل

مقاومت اسلامی لبنان بامداد «دوشنبه»، اعلام کرد که با ده‌ها موشک، یکی از مقر‌های فرماندهی نظامیان اسرائیل در شمال اسرائیل را هدف قرار داده است.

به گزارش المنار، در بیانیه مقاومت اسلامی لبنان آمده است: «در واکنش به حملات دشمن اسرائیلی به روستا‌های جنوب این کشور، مقر تازه‌تاسیس فرماندهی «لشکر ۱۴۶» در «جعتون» را به واسطه موشک‌های کاتیوشا هدف قرار دادیم.»

پیش‌تر رسانه‌های اسرائیلی از شلیک بیش از ۳۰ موشک از لبنان به شهرک‌های اسرائیلی‌نشین در شمال اسرائیل خبر داده بودند.

در ماه‌های اخیر، بسیاری از تحلیلگران و فرماندهان ارشد سابق اسرائیل با انتقاد از عملکرد کابینه و ارتش اسرائیل در جبهه جنگ با حزب‌الله گفته‌اند که حزب‌الله را بسیار قوی‌تر و آماده‌تر از حماس می‌دانند.

منبع:

باشگاه خبرنگاران جوان

حتما بخوانید : معمای استعفای ظریف
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 129146 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
شرق 56 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 57 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 7 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 7 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 8 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 9 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 9 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 11 ساعت پيش [ 0 بازدید ]