سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ /
128824
۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱:۱۷

از دولت وفاق؛ از مجلس نفاق؟

سخنگوی هیات رییسه مجلس بر چه اساسی از رای نیاوردن ۴ وزیر پزشکیان خبر می‌دهد؟



به گزارش اصلاحات نیوز؛ روز گذشته لیست پیشنهادی وزرا برای کابینه دولت چهاردهم به مجلس اعلام شد. بنابر آنچه توسط مجلس عنوان شده، بررسی گزینه‌های پیشنهادی دولت از صبح امروز آغاز شده و تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

یکی از ویژگی‌های مهم کابینه، بر اساس آنچه دکتر پزشکیان در مناظرات انتخاباتی هم تاکید کرده بود، فراجناحی بودن آن است.

اما برخلاف قدم‌های دولت در راستای «وفاق ملی»، تاکنون سایر نهادها حرکتی در این جهت نداشته‌اند. آخرین مورد این تضادها به اظهارنظر امروز سلیمی، سخنگوی هیات رئیسه مجلس مربوط می‌شود که گفته است «طبق نظرات کمیسیون‌ها پیش‌بینی می‌شود حداقل ۴ وزیر پیشنهادی رای اعتماد از مجلس نگیرند، مگر اینکه رویکرد و برنامه‌ای این موضوع را تغییر دهد»!

این کد درباره رای نیاوردن وزرای مسعود پزشکیان درحالی عنوان شده است که کمیسیون‌ها هنوز چند ساعت است که وارد بررسی کارزار بررسی گزینه‌های پیشنهادی شده‌اند و مشخص نیست که آقای سخنگو بر اساس کدام نظرات! چنین پیش‌بینی‌ای را کرده است!

در واکنش به این اظهارات عجیب، غلامرضا تاجگردون، نماینده مجلس در توییتی نوشت: «امیدوارم بیان سخنگوى هیات رئیسه مجلس⁩ تکذیب و تکرار نشود. بررسى برنامه وزراء از امروز شروع شده و سه روز طول میکشد و هیچ کمیسیونى هم نظر نداده است. ایشان ⁧ سخنگوى⁩ هیات رئیسه هستند و فقط باید مصوبات هیات رئیسه را بدهند. نباید برنامه دوستان را پیش‌بینى کمیسیون‌ها اعلام کرد»

منبع : eslahatnews.com
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 128824 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
عصرایران 29 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 30 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 30 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 31 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 31 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 31 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 32 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 32 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 33 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 33 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 34 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 34 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 38 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 38 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]