چهارشنبه, ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ /
129390
۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۹

نماینده مجلس: تعویض فهرست وزرای پیشنهادی به ضرر پزشکیان است

ابراهیم نکو: آقای پزشکیان در شعارهایشان نباید می‌گفت من فراجناحی هستم، ایشان میتوانست بگوید که من در رفتار‌ها و انتخاب وزرا جناح‌ها را پررنگ نخواهم کرد و می‌توانم تلفیقی از جناح‌ها را در انتصابات داشته باشم که در عملکرد هم می‌توانند فراجناحی عمل کنند.



ابراهیم نکو نماینده ادوار مجلس در ارتباط با وزرای پیشنهادی به مجلس، می‌گوید:
به گزارش چندثانیه وی افزود: از ابتدا معتقد بودم از سوی آقای پزشکیان، کابینه‌ای معرفی خواهد شد که ملغمه‌ای از افکار مبهم و همچنین مجموعه‌ای از افراد است که رضایتمندی جناح‌های شاخص حامی دولت را برآورده نخواهد کرد.
آقای پزشکیان در شعارهایشان نباید می‌گفت من فراجناحی هستم، ایشان میتوانست بگوید که من در رفتار‌ها و انتخاب وزرا جناح‌ها را پررنگ نخواهم کرد و می‌توانم تلفیقی از جناح‌ها را در انتصابات داشته باشم که در عملکرد هم می‌توانند فراجناحی عمل کنند.
آقای پزشکیان یک اصلاح طلب است، کما اینکه اصلاح طلبی است خوشنام، شجاع و مدافع برخی امور، که مردم توان دفاع از آن را نداشتند.
آقای پزشکیان نبایستی خودش را جدا از اصلاح طلبان معرفی می‌کرد، ایشان یک اصلاح طلب است و بایستی با این پرچم جلو می‌رفت و در عین حال می‌توانست از تند روی‌هایی که در گذشته در مجموعه اصلاح طلبان وجود داشته دوری کند.
این لیست مغایر شعار‌های آقای پزشکیان است، در این لیست نگرانی اول این است که چطور اصلاح طلبانی که پای انتخابات آمدند و از آقای پزشکیان حمایت کردند سهمی ندارند، ماهیج سهمی از این جناح بزرگ، شناسنامه دار و مطرح در این لیست نمی‌بینیم.
بنظر نمی‌رسد قاطبه افراد این کابینه برای رای اعتماد با مشکل مواجه باشند، احتمالا شاید در مورد یکی دونفر در مجلس حرف و حدیثی باشد، ولی نهایتا پیش بینی من این است که تقریبا همه وزرا رای خواهند آورد. ضمن اینکه اگر وزیری رای اعتماد نیاورد، اینطور نیست که چهره شاخصی معرفی شود تا اصلاح طلبان و حامیان آقای پزشکیان را امیدوار و راضی کند.
با این کابینه بعید بنظر می‌رسد بخش عمده آن شعاری که آقای پزشکیان داده بود حاصل شود. کابینه ضعیف، خروجی ضعیف خواهد داشت، فراموش نکنیم تعویض این لیست نیز به ضرر آقای پزشکیان خواهد بود.

منبع : fararu.com
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 129390 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایسنا 19 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 42 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 42 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 43 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 44 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 49 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 58 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 58 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 59 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 6 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 6 ساعت پيش [ 0 بازدید ]