یکشنبه, ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ /
128618
۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۹:۵۳

تفاهمنامه همکاری میان مرکز وکلای قوه قضاییه و سازمان بهزیستی کل کشور امضا شد

مرکزوکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه با سازمان بهزیستی کل کشور تفاهمنامه همکاری امضا و بر ارائه خدمات موثر و خالصانه به اقشار آسیب پذیر تاکید شد.



به گزارش ایلنا، تفاهمنامه همکاری میان مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه با سازمان بهزیستی کل کشور امضا شد و در این جلسه که با حضور عبدلیان پور رئیس مرکز وکلا و علی محمد قادری رئیس سازمان بهزیستی کل کشور برگزار شد، طرفین بر ضرورت ارائه خدمات موثر و خالصانه به اقشار آسیب پذیر تاکید کردند.

رئیس مرکز وکلا ضمن امضای این تفاهنامه گفت: ما پیش از این توافقات و همکاری‌هایی را با بهزیستی داشتیم و در بحث وکیل معاضدتی خدمات زیادی به اعضای خانواده این سازمان ارائه می‌دادیم؛ اما با تلاش و پیگیری‌های خالصانه قادری امروز به یک توافق جامع تری رسیدیم و برخی نواقص و مشکلات قبلی را برطرف کردیم.

وی ادامه داد: این تفاهم و توافق ضمن ارائه خدمات به اقشار نیازمند جامعه موجب متنفع شدن هر دو مجموعه خواهدشد.

عبدلیان پور افزود: به نوبه خودم از تمام کسانی که زمینه افتخار خدمت به خانواده بهزیستی را فراهم کردند تشکر می‌کنم. چرا که در این کار عام المنفعه رضایت خلق و خدا نهفته است و ارزشی غیرقابل وصف برای ما محسوب می‌شود.

دراین جلسه علی محمد قادری معاون وزیر کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی بیان کرد: باید خداوند را از بابت این فرصت‌های مغتنمی که در اختیار کارگزارن نظام جمهوری اسلامی قرار می‌دهد تا همراستا و همسو با یکدیگر امکان خدمت حکیمانه و خلاقانه به ملت شریف ایران را فراهم می‌سازد، شکر کرد.

رئیس سازمان بهزیستی در ادامه گفت: شناخت ما از برداشت‌هایی که در این مدت از شخص برادرارجمند عبدلیان پور داشته ایم نشان دهنده یک وابستگی عاطفی و مسئولیت پذیری اجتماعی درمورد اهداف سازمان بهزیستی و خانواده‌های آسیب پذیر و خانواده‌های معلولان و سایر اقشار مرتبط با بهزیستی می‌باشد.

وی افزود: رئیس مرکز وکلا  با اخلاص پیشقدم شدند و امروز این توفیق حاصل شد تا دو مجموعه به یک تفاهمنامه رسیدند که درموضوعات نظام حمایت از خانواده، حوزه‌های حقوقی و مشاوره بتوانیم به مردم شریف کمک کنیم و مشکلات را برطرف و هدایت موضوعی داشته باشیم.

امیدواریم بتوانیم اهداف مذکور در تفاهمنامه را محقق سازیم و وسعت خدمت رسانی به جامعه هدف مدنظر را با کیفیت گسترش دهیم تا موجب امیدآفرینی شود.

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 128618 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایسنا 16 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 17 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 18 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 18 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 18 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 33 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 39 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 40 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 40 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 41 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]