شنبه, ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ /
128681
۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۳

گزینه پیشنهادی وزارت جهادکشاورزی بر «کشاورز محوری» تاکید دارد. جمع‌بندی نسبت به وزیر اقتصاد در جلسه آینده

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی جزئیات جلسه صبح امروز این کمیسیون را تشریح کرد.



به گزارش ایلنا، غلامحسین زارعی عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی با اشاره به جلسه امروز صبح (دوشنبه ۲۲ مردادماه) کمیسیون اقتصادی به منظور بررسی برنامه‌ها و سوابق گزینه‌های پیشنهادی کابینه چهاردهم، گفت: به موجب برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، امروز کمیسیون اقتصادی میزبان گزینه‌های پیشنهادی برای وزارتخانه‌های اقتصاد، جهاد کشاورزی و اطلاعات بود.

نماینده مردم «دشتی و تنگستان» در مجلس شورای اسلامی تایید کرد: گزینه‌های پیشنهادی برای وزارتخانه‌های مذکور برنامه‌های مناسبی را جهت فعالیت خود ارائه دادند.

وی با بیان اینکه وزیر اقتصاد در جلسه فوق نکات مهمی را مطرح کرد،ادامه داد: با این حال ما جمع‌بندی و ادامه کار در زمینه برنامه وزیر اقتصاد را به جلسه بعدی موکول کردیم.

زارعی با اشاره به برنامه‌های وزیر جهادکشاورزی در کمیسیون مذکور ادامه داد: وزیر جهاد کشاورزی در این جلسه نکات مهمی را مطرح کردند. همچنین دغدغه نمایندگان در این بخش و در حضور گزینه پیشنهادی جهاد کشاورزی مطرح شد که که البته باید یادآور شوم این نکات می‌تواند چراغ راه آینده وزارت جهاد کشاورزی باشد. با این حال ما بیشترین مشکلات را در بخش کشاورزی داریم و باید این مشکلات برطرف شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این جلسه گزینه پیشنهادی برای وزارت جهاد کشاورزی به نکته مهمی اشاره کرد و گفت که تلاش می‌کند تا کشاورز محوری را به جای کشاورزی محوری در دستور کار خود قرار دهد.وی همچنین تاکید داشت که می‌کوشد تا با رانت ایجاد شده در این بخش برخورد کند.

زارعی با اشاره به گزارش گزینه پیشنهادی برای وزارت اطلاعات در جلسه کمیسیون ادامه داد: گزینه پیشنهادی برای وزارت اطلاعات هم گزارش خوبی به نمایندگان کمیسیون ارائه کرد و بنده مطمئنم ایشان رای قاطعی را از مجلس کسب خواهند کرد.

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 128681 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایسنا 30 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 37 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 37 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 44 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 44 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 45 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 45 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]