یکشنبه, ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ /
128691
۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰

نظر کمیسیون عمران در خصوص وزرای تخصصی پس از جلسه دوم اعلام می‌شود

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: وزرای پیشنهادی راه، دفاع و بهداشت با حضور در کمیسیون برنامه‌های خود را تشریح کردند.



به گزارش ایلنا، عبدالجلال ایری در تشریح نشست های صبح امروز (دو شنبه ۲۲ مرداد ماه) کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم گفت: صبح امروز در جلسه ای با خانم «فرزانه صادق مالواجرد» وزیر پیشنهادی تصدی وزارت راه و شهرسازی برنامه های وی را در حوزه های مختلف از جمله اجرای قوانین مجلس در حوزه مدیریت و ساماندهی بازار مسکن و افزایش ساخت و ساز مورد بررسی قرار دادیم.

این نماینده مردم در مجلس ادامه داد: با توجه به اینکه وزارت راه و شهرسازی، یک وزارتخانه تخصصی برای کمیسیون عمران مجلس است برای بررسی دقیق تر برنامه های وزیر پیشنهادی موضوعات را به دو بخش تقسیم و حوزه حمل و نقل و راه را در جلسه دیگری بررسی خواهیم کرد.

ایری اضافه کرد: جلسه بعدی اعضای کمیسیون عمران مجلس با «عزیز نصیرزاده » وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بود. وی با حضور در کمیسیون تمامی برنامه های خود را در حوزه مختلف این وزارت خانه ارائه کرده و سپس نمایندگان نیز نکته نظرات خود را پیرامون برخی مسائل ارائه کردند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: آخرین جلسه قبل از اذان ظهر امروز کمیسیون با «محمدرضا ظفرقندی» وزیر پبشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بود؛ وی نیز همانند سایر وزرای دعوت شده به کمیسیون برنامه ها و سیاست های خود را تشریح کرده و نمایندگان نیز هر کدام به بیان نظرات خود پیرامون برنامه های وی ارائه کردند.

این نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: وزرای تخصصی کمیسیون عمران مجلس برای تفکیک بهتر موضوعات و ارائه دقیق تر برنامه‌ها طی دو جلسه در کمیسیون حاضر می‌شوند و نظر نهایی کمیسیون نیز پس از استماع برنامه‌ها و ارزیابی کارشناسی به اعلام می‌شود. 

 

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 128691 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایلنا 20 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 20 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 46 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]