جمعه, ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ /
128391
۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۴

اهتمام قوه قضاییه فسادستیزی از طریق اصلاح ساختار‌ها است

معاون اول قوه قضاییه با اشاره به اینکه اهتمام دستگاه عدلیه بر این است که با اصلاح ساختار‌ها فسادستیزی کند، گفت: امروز مردم شاهد برخورد قوه قضاییه با پرونده‌های سخت و سنگین هستند.



به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام حمزه خلیلی در جریان سفر استانی رئیس قوه قضاییه و مسئولان عالی قضایی به استان چهارمحال و بختیاری در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گفت: به نقش حداقلی مجازات‌ها معترفیم، اما قبل ازهر چیز باید ساختار‌ها اصلاح شود.ساختار؛ عدالت عمومی و نه عدالت فردی است.

وی افزود: اهتمام قوه قضاییه بر این است که با اصلاح ساختار‌ها فساد ستیزی می‌کند. امروز مردم شاهد برخورد قوه قضاییه با پرونده‌های سخت و سنگین همچنین اطلاع رسانی در موقع مناسب هستند.

حجت‌الاسلام خلیلی حوزه و طلاب را ظرفیت مناسبی برای قضاوت دانست و گفت: ضرورت‌ها وشرایط خاص ایجاب می‌کند که برای کرسی‌های قضا از ظرفیت حوزه و دانش آموختگان دانشگاه‌های غیر حوزوی هم استفاده شود.

 

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 128391 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایسنا 47 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 6 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 6 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 8 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 8 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 8 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 8 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 8 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 8 ساعت پيش [ 0 بازدید ]