چهارشنبه, ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ /
128395
۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳

پیش‌بینی یک نماینده اصولگرا از وزرایی که می‌افتند؛ حداقل ۶ نفر رأی نمی‌آورند

حاجی‌دلیگانی در گفتگویی، تاکید کرد: ۱۰ الی ۱۲ نفر از وزرای پیشنهادی دولت قطعا رای اعتماد می‌گیرند.



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسینعلی حاجی‌دلیگانی، عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس، در گفتگویی اظهار داشت: فکر می‌کنم حدود ۱۰ نفر از این وزرای پیشنهادی شاید هم یکی دو تا بیشتر رای بیاورند و فکر می‌کنم حداقل ۶ نفر هم رای نیاورند یا لب مرزی باشند.

بنابر روایت دانشجو، وی ادامه داد: به نوعی احساسات نمایندگان را نسبت به اسامی وزرای پیشنهادی که در صحن مجلس قرائت می‌شد شاهد بودیم. مثلاً در خصوص وزیر راه و شهرسازی تا مطرح شد «دو دوی» قوی و برای برخی از وزرای پیشنهادی هم چهار قوی سر داده شد البته این‌ها حالت‌های احساسی دارد و به طور دقیق در کمیسیون‌ها بررسی خواهد شد.

او در ادامه تاکید کرد: بر اساس ۱۲ شاخصی که در فرمایشات مقام معظم رهبری عنوان شد، تک تک این افراد اندازه گیری و بر اساس آن، رای‌گیری خواهد شد. تقریبا از همه حالا سلایق در لیست وجود دارد. به اعتقاد من سوای از سلیقه افراد و سلیقه سیاسی مهم بحث کارآمدی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به صورت سنتی در مجلس، نمایندگان برای ابراز مخالفت خود با نطق، طرح، لایحه یا هر موضوعی در صحن مجلس، عدد «دو» را فریاد می‌زنند و برای ابراز موافقت، «چهار» را.

۲۷۲۱۹

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 128395 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 6 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 6 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 7 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 7 ساعت پيش [ 0 بازدید ]