یکشنبه, ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ /
128397
۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۱

حسین دهقان: انتظاری که رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر برای پاسخ ایران داشته، ضرر بزرگی برای آن‌ها و آمریکاست

رییس بنیاد مستضعفان در پاسخ به سوالی درخصوص فعالیت‌های اقتصادی خارج از کشور این بنیاد گفت: ابعاد کارهای اقتصادی خارجی ما آنقدر بزرگ نیست که بخواهد دچار مساله شود و اکنون داریم فعالیت اقتصادی را انجام می‌دهیم.



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسین دهقان، رئیس بنیاد مستضعفان، در پاسخ به این سوال که «بهترین پاسخ به ترور اسماعیل هنیه را چه اقدامی می‌دانید؟»، عنوان کرد: این مساله بستگی به شرایط، زمان و مکان دارد اما مهم اقدام موثری است که اثر بازدارندگی داشته باشد و بازدارندگی ما را تثبیت کند که این را دیگر آدم‌های فنی و متخصص در این حوزه باید تشخیص دهند که چه زمانی، چه هدفی، با چه وسیله‌ای و چگونه انجام شود.

بنابر گزارش ایلنا، وی افزود: آنچه که مهم است و می‌خواهیم شاخص بگذاریم این است که اقدام موثر و بازدارنده‌ای صورت بگیرد به طوری که منجر به تثبیت بازدارندگی شود.

رییس بنیاد مستضعفان خاطرنشان کرد: این انتظاری که در روزها و شب‌های گذشته رژیم صهیونیستی داشته و منتظر پاسخ ایران بوده، ضرر بزرگی برای آن‌ها و آمریکاست. در مساله برخورد حتی اگر درگیری و برخورد میان دو نفر هم باشد، این طور نیست که آدم فکر کند می‌زند و نمی‌خورد بلکه با فرض اینکه اگر زد می‌خورد؛ می‌زند. خب حالا انتظار چیست اینکه ضربه طرف دوم با ضربه اولی که دریافت کرده برابری کند، پس طرف مقابل هم انتظار دریافت این پاسخ را دارد؛ حالا نگرانی چیست؟ نگرانی این است که این مساله در یک دوری بیفتد که بزنی و بخوری، پس باید به صورت قاطع عملی صورت بگیرد که دیگر ادامه پیدا نکند.

ابعاد کارهای اقتصادی خارجی ما آنقدر بزرگ نیست که با مشکل FATF دچار مساله شود

وی در پاسخ به سوالی درخصوص فعالیت‌های اقتصادی خارج از کشور این بنیاد و یا صادرات تولیدات شرکت‌های زیرمجموعه و اینکه آیا تاکنون به دلیل قرار گرفتن نام ایران در فهرست سیاه FATF با مشکلی مواجه بوده‌اند یا خیر؟ گفت: ابعاد کارهای اقتصادی خارجی ما آنقدر بزرگ نیست که بخواهد دچار مساله شود و اکنون داریم فعالیت اقتصادی را انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: مشکل که اساسا نمی‌شود در کارها نباشد، کار بدون مشکل در عالم هستی وجود ندارد حتی نفس کشیدن را هم ممکن است شما نتوانی به راحتی انجام دهی و در فرآیند آن مشکل ایجاد شود اما مهم این است که اگر مشکلی وجود داشته باشد، باید حل شود.

۲۷۲۱۵

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 128397 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
شرق 24 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 27 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 28 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 28 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 29 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 29 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 30 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 30 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 31 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 36 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 39 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 53 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 54 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 54 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]