سه شنبه, ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ /
127824
۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۴

رفع مشکلات مربوط به تخصیص ردیف‌های فراجا در زمینه تملک دارایی و گذرنامه با ورود سازمان بازرسی

در پی رفع مشکلات مربوط به تخصیص ردیف‌های فراجا با ورود سازمان بازرسی کل کشور، سردار رادان طی نامه‌ای به رئیس سازمان بازرسی از تلاش‌های صورت گرفته تقدیر و تشکر کرد.



به گزارش ایلنا، در پی اقدامات و پیگیری‌های سازمان بازرسی کل کشور درخصوص رفع مشکلات مربوط به تخصیص ردیف‌های فراجا، سردار رادان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در نامه‌ای خطاب به خدائیان، از تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته تقدیر و تشکر کرد.

در بخشی از این نامه آمده است:

در سال گذشته تعامل سازنده فراجا با آن سازمان و پیگیری‌ها و اقدامات موثر و ارزشمند مسئولین آن سازمان موجب گردید مشکلات مربوط به تخصیص ردیف‌های فراجا بویژه در زمینه تملک دارایی و گذرنامه مرتفع و در واپسین روز‌های سال، تخصیص کامل ردیف‌های مذکور به طور کامل توسط سازمان برنامه و بودجه صادر گردد.

بر خود لازم می‌دانم از تلاش‌ها و پیگیری‌های جهادی جنابعالی، جناب آقای دکتر محمدمهدی بلندیان معاون محترم سیاسی و قضایی و جناب دکتر مجتبی جامعی مدیرکل محترم نظامی، انتظامی و نهاد‌ها و جناب آقای استاد باقری جانشین ایشان تقدیر و تشکر نمایم.

تعامل و ارتباط سازنده با بین فراجا و سازمان بازرسی کل کشور می‌تواند عاملی موثر در تقویت امنیت عمومی و تسهیل در ارائه خدمات به مردم باشد.

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 127824 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایسنا 12 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 14 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 14 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 15 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 15 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 15 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 16 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 16 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 24 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 31 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 33 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 33 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]