یکشنبه, ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ /
127913
۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۰

جامعهٔ جهانی در محاکمهٔ رژیم صهیونیستی ناتوان است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جامعهٔ جهانی در محاکمهٔ رژیم صهیونیستی ناتوان است و حمایت دولت‌های غربی بویژه آمریکا، این باند جنایتکار را به استمرار این نسل‌کشی تشویق می‌کند.



به گزارش ایلنا، محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: باند جنایتکار حاکم بر سرزمین اشغال شدهٔ فلسطین با قتل عام فجیع بیش از ۱۰۰ کودک آواره و انسان بی‌گناه که در مدرسهٔ تابعین غزه پناه گرفته بودند، باری دیگر ثابت کرد که به دنبال به سخره گرفتن ارزش‌های انسانی و نسل‌کشی بی‌رحمانهٔ فلسطینیان است. این جنایت را به شدت محکوم می‌کنیم.

وی افزود: جامعهٔ جهانی در محاکمهٔ رژیم صهیونیستی ناتوان است و حمایت دولت‌های غربی بویژه آمریکا، این باند جنایتکار را به استمرار این نسل‌کشی تشویق می‌کند. رژیم صهیونیستی فقط زبان زور می‌فهمد و دولت‌های مسلمان باید با عبور از بیانیه‌های نمایشی، ماشین کشتار صهیونیستی را متوقف کنند.

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 127913 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایلنا 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 12 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 22 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 23 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 23 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]