سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ /
127588
۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۵:۰۹

ایران تا قبل از پایان جنگ اوکراین از انتقال سلاح به روسیه اجتناب می‌کند

نمایندگی کشورمان در سازمان ملل در نیویورک اعلام کرد که ایران از انتقال هر سلاحی به روسیه از جمله موشک که ممکن است در منازعه با اوکراین مورد استفاده قرار گیرد، تا قبل از پایان آن اجتناب می‌کند.



به گزارش ایسنا، دفتر نمایندگی ایران در سازمان ملل در پاسخ به رویترز در مورد ارسال موشک فتح توسط ایران به روسیه، آموزش نیروهای روسی در خاک ایران برای موشک‌های بالستیک و همکاری‌های نظامی تهران و مسکو پاسخ داد: ایران و روسیه توافقنامه‌های همکاری‌های درازمدت و راهبردی در زمینه‌های مختلفی از جمله نظامی دارند. از لحاظ قانونی، ایران هیچ محدودیت و ممنوعیتی برای خرید یا فروش سلاح‌های متعارف ندارد، اما از لحاظ اخلاقی، ایران از انتقال هر سلاحی از جمله موشک که ممکن است در منازعه با اوکراین مورد استفاده قرار گیرد، تا قبل از پایان آن اجتناب می‌کند.

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 127588 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
شرق 1 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 2 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 2 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 3 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 18 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 19 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 19 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 20 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 44 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]