یکشنبه, ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ /
127623
۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۴:۱۶

کیهان: رهبری در انتخاب اعضای کابینه دخل و تصرفی ندارند/ معاون پارلمانی امری موهوم را القا می‌کند

شهرام دبیری، معاون امور مجلس رئیس‌جمهور اخیرا گفته است: رئیس‌جمهور محترم به صراحت اعلام کرده‌اند که اعضای هیئت وزیران را با نظر حضرت آقا و تایید معظم‌له معرفی خواهند کرد، از این‌رو وظیفه داریم با برقراری تعامل حداکثری با نمایندگان نظر آنها را برای رای اعتماد بالا به وزرای پیشنهادی جلب کنیم.



به گزارش خبرآنلاین، روزنامه کیهان نوشت: وی همین مضمون را در صفحه شخصی خود در فضای مجازی هم منتشر کرد.
لازم به ذکر است، موضوعی که معاون پارلمانی رئیس‌جمهور مطرح کرده، امری موهوم را القا می‌کند زیرا رهبر معظم انقلاب توصیه‌هایی را درباره ملاک‌های انتخاب اعضای کابینه داشته‌اند اما دخل و تصرفی در انتخاب کابینه دولت‌ها ندارند و مسئولیت این امر با رئیس‌جمهور و مجلس است. 
۲۳۳۰۲

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 127623 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
شرق 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 12 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 20 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 21 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 26 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 27 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 29 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 29 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 35 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 35 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 36 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 42 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 47 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]