سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ /
127145
۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۳

زمین هنوز از حجت، خالی نشده است!

به گزارش مشرق، کانال حرف حساب در ایتا مطلبی با عنوان زمین هنوز از حجت، خالی نشده است را که برگرفته از صفحه ۱۹ کتاب تویی به جای همه | حماسۀ سجادیه. دفتر اول، نوشته سید مهدی شجاعی است را منتشر کرد: در کربلا وقتی قتل فرزند پیامبر و آل‌الله محقق شد، ناگهان آسمان متغیر […]

به گزارش مشرق، کانال حرف حساب در ایتا مطلبی با عنوان زمین هنوز از حجت، خالی نشده است را که برگرفته از صفحه ۱۹ کتاب تویی به جای همه | حماسۀ سجادیه. دفتر اول، نوشته سید مهدی شجاعی است را منتشر کرد:
در کربلا وقتی قتل فرزند پیامبر و آل‌الله محقق شد، ناگهان آسمان متغیر گشت و دریاها به تلاطم درآمدند و زمین شروع به لرزیدن کرد؛ لرزیدنی که می‌رفت همۀ اهل آن را در خود ببلعد و نابود کند.
به‌محض بروز اولین علائم عذاب، سجّاد مشت بر زمین کوفت و به عالم خطاب کرد: «آرام! من حجت خدام! زمین هنوز از حجت، خالی نشده است. این منم! علی‌بن‌حسین‌بن‌علی. ولیّ و حجت خدا در زمین.» و زمین آرام گرفت، آسمان قرار یافت و کوه‌ها و دریاها ساکن شدند. و این اولین بار نیست که عالم با امر ولیّ خدا به قرار و آرام می‌رسد…

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 127145 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
اسپوتنیک 14 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
اسپوتنیک 14 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 38 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 39 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 39 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 39 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 45 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 46 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 46 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 47 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 52 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 58 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]