دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ /
127099
۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۹:۵۰

بازدید رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح از مرز‌ مشترک ایران و جمهوری آذربایجان در نمین

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت: مرز ما با برادرانمان در جمهوری آذربایجان مرز دوستی است.



به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کل کشور در بازدید از مرز‌های مشترک ایران و جمهوری آذربایجان در نمین با حضور در مزار شهید حسینعلی صدآفرین، ضمن تقدیر از پیشرفت چشمگیر تجهیزات و امکانات مرزبانی اعلام داشت: مرز ما با جمهوری آذربایجان مرز دوستی و برادری است.

وی در عین حال از آمادگی کامل مرزبانان غیور در دفاع از کشور خبر داد.

گفتنی است شهید «حسینعلی صدآفرین» که همزمان با تجاوز قوای شوروی در سوم شهریور ۱۳۲۰ به ایران و با وجود اعلام تسلیم دولت ایران در برابر ورود قوای متجاوز به مرز‌های این کشور، به عنوان معاون پاسگاه مشغول مرزبانی سرحدات ایران بوده، اعلام می‌کند که در برابر قوای متجاوز به خاک ایران خواهد ایستاد.

وی با تنها اسلحه برنو در اختیار خود از ساعت چهار صبح که حمله قوای متجاوز شروع می‌شود، به دفاع از خاک ایران پرداخته و آن‌ها را در مسیر تجاوز به عمل خاک ایران متوقف کرد.

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 127099 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایلنا 56 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 9 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 9 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 9 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 9 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 9 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 9 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 10 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 10 ساعت پيش [ 0 بازدید ]