جمعه, ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ /
127300
۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۷:۰۰

وزیر خارجه آمریکا: مستقیماً با ایران و اسرائیل ارتباط برقرار کردیم

«ما مستقیماً با ایران و اسرائیل ارتباط برقرار کردیم و به آن‌ها اطلاع دادیم که هیچکس نباید تنش‌ها را در خاورمیانه افزایش دهد. همه در منطقه باید درک کنند که حملات بیشتر فقط منجر به تداوم درگیری، بی‌ثباتی و ناامنی برای همه می‌شود.»



آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا گفت: ما همچنان به شدت برای آرام کردن تنش‌ها در خاورمیانه و جلوگیری از تشدید درگیری کار می‌کنیم.
به گزارش ایرنا، بلینکن تاکید کرد که ما دیپلماسی فشرده‌ای را با متحدان و شرکای خود آغاز کرده‌ایم و این پیام را به ایران و اسرائیل منتقل کرده ایم.
وزیر امور خارجه آمریکا اضافه کرد: ما مستقیماً با ایران و اسرائیل ارتباط برقرار کردیم و به آن‌ها اطلاع دادیم که هیچکس نباید تنش‌ها را در خاورمیانه افزایش دهد.
بلینکن افزود: همه در منطقه باید درک کنند که حملات بیشتر فقط منجر به تداوم درگیری، بی‌ثباتی و ناامنی برای همه می‌شود.
بلینکن در عین حال گفت: ما از اسرائیل در برابر حملات گروه‌های تروریستی دفاع خواهیم کرد، همانطور که از نیروهای خود دفاع می‌کنیم.
او ادامه داد: حملات بیشتر خطر پیامدهای جدی را که هیچکس قادر به پیش بینی یا کنترل آن‌ها نیست، افزایش می‌دهد.
بلینکن همچنین اظهار داشت: مذاکرات درباره گروگان‌ها در غزه به مرحله آخر رسیده و طرف‌ها باید هر چه زودتر توافق را نهایی کنند.

منبع : fararu.com
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 127300 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایسنا 25 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 6 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 7 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 7 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 7 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 7 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 7 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 7 ساعت پيش [ 0 بازدید ]