جمعه, ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ /
127296
۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۷:۳۱

فرزندان سیدمحمد خاتمی را تا به حال دیده‌اید؟

تصویری که ۱۹ سال پیش از سیدمحمد خاتمی در کنار فرزندانش منتشر شده است را مشاهده کنید.



روزنامه دنیای اقتصاد ۱۹ سال پیش در همین ایام، تصویری از سیدمحمد خاتمی، رئیس جمهور اسبق ایران در کنار فرزندانش را با تیتر «فرزندان خاتمی را تا به حال دیده بودید؟» منتشر کرد.
این روزنامه در توصیف این عکس نوشت: «در حاشیه بازدید آقای رئیس جمهور از نمایشگاه عکس «هشت سال با خاتمی»، که بیش از یک ساعت طول کشید؛ کسی نبود که نتواند با ایشان سلام و احوالپرسی نکند و عکس یادگاری نگیرد. آیا شما تا به حال فرزندان خاتمی را دیده بودید؟

سیدمحمد خاتمی دارای سه فرزند به نام‌های سیدعماد، لیلا و نرجس است که در ادامه تصاویر جدید سیدعماد را که در عکس ۱۹ سال پیش هم حضور دارد؛ مشاهده خواهید کرد.

منبع : fararu.com
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 127296 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایلنا 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 14 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
اسپوتنیک 30 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
اسپوتنیک 31 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 37 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 37 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 38 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 39 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 39 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 40 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 40 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]