دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ /
126253
۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۱

شیرین‌زاد: پزشکیان جوان گرایی را در دستور کار خود قرار دهد

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: اکثر دولت‌ها شعار جوان گرایی و استفاده از ظرفیت های نخبگان جوان را می‌دهند اما در عمل کمتر شاهد این موضوع بوده‌ایم؛ البته احترام به با تجربه‌ها واجب است اما باید یک تحولی نیز رخ دهد.



علی شیرین‌زاد، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا درباره ویژگی‌های کابینه دولت چهاردهم عنوان کرد: توقعمان از دولت چهاردهم و آقای پزشکیان این است که به خیلی از فرمایشاتی که ایشان در تحلیف و تبلیغات انتخاباتی داشتند، پایبند بمانند؛ از جمله شعارهای انتخاباتی ایشان تشکیل دولت وفاق ملی بوده است. از سویی تا الان انتصابات ایشان از یک گرایش سیاسی خاص بوده است و این روند ایجاد وفاق نمی‌کند.

وی ادامه داد: هم‌چنین اکثر دولت‌ها شعار جوان گرایی و استفاده از ظرفیت های نخبگان جوان را می‌دهند اما در عمل کمتر شاهد این موضوع بوده‌ایم؛ البته احترام به با تجربه ها واجب است اما باید یک تحولی نیز رخ دهد.

شیرین‌زاد ادامه داد: موضوعاتی مانند فرار مغزها و رفتن جوانان نخبه از کشور به دلیل این است که از این افراد در جایگاه‌های مختلف نظام استفاده نکرده ایم‌. وقتی این افراد دیده نمی‌شوند از کشور خارج می‌شوند. بنابراین توقع داریم فضای سیاسی کشور باز و از انحصار خارج شود و مطابق شعارهای آقای پزکشیان عمل شود.

این نماینده مجلس در پایان گفت: لازم است تا کابینه پیشنهادی آقای پزشکیان از رزومه، تعهد و تخصص کافی برخوردار و به اصول جمهوری اسلامی پایبند باشند.

انتهای پیام 

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 126253 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایلنا 1 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 29 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 35 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 36 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 36 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 37 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 8 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 8 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 8 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 8 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 8 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 9 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 9 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 9 ساعت پيش [ 0 بازدید ]