یکشنبه, ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ /
125952
۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۲

خبر مهم ظریف درباره زمان اعلام لیست نهایی کابینه پزشکیان /تمام اخبار در فضای مجازی و رسانه‌ای دروغ است

ظریف در پاسخ به این سوال که آیا اسامی وزرای پیشنهادی تا چهارشنبه نهایی می‌شود؟ گفت: نمی‌دانم و بعید می‌دانم؛ احتمالا به شنبه‌ آینده می‌رسد.



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدجواد ظریف، معاون راهبردی رییس‌جمهور، در پاسخ به این سوال که چه زمانی فهرست نهایی وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم به مجلس تقدیم می‌شود، گفت: استعلام‌های دستگاه‌های نظارتی باید به دست ما برسد و تقریباً درگیر این استعلامات هستیم؛ برای هر وزارتخانه ۳ نامزد داریم.

بنابر گزارش تسنیم، وی افزود: تمام اخباری که در فضای مجازی و رسانه‌ای می‌آید دروغ است و برخی حتی گفتند حکم هم صادر شده که اصلا اینطور نیست.

معاون راهبردی رییس‌جمهور در پاسخ به این سوال که آیا اسامی تا چهارشنبه نهایی می‌شود؟ گفت: نمی‌دانم و بعید می‌دانم؛ احتمالا به شنبه‌ی آینده می‌رسد.

ظریف عنوان کرد: تصمیم‌گیری در اختیار رییس‌جمهور است و احتمالا از تمام مدت زمان استفاده کنند و هرچه زودتر آماده شود. رئیس جمهور تمایل دارند هرچه زودتر فهرست را به مجلس بدهند.

۲۷۲۱۵

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 125952 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
شرق 43 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 47 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 50 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 51 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 51 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 52 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 53 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 59 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 60 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]