دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ /
126001
۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۱

شهید بابایی الگوی تمام عیار شجاعت، ایثار و اخلاق بود

امیر سرتیپ دوم خلیل آبادی در آیین گرامیداشت سالگرد شهادت امیر سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی گفت: شهید بابایی یکی از برجسته ترین چهره های انقلابی ایران و الگوی تمام عیار شجاعت، ایثار و اخلاق بود که زندگی خود را وقف خدمت به مردم و دفاع از کشور کرد.



به گزارش ایلنا،  امیر سرتیپ دوم علی خلیل آبادی، جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش، در آیین گرامیداشت سالگرد شهادت امیر سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی با اشاره به اینکه شهید بابایی با رشادت‌ های خود، میراثی جاودان و تمام عیار از شجاعت، ایثار و اخلاق برای ملت ایران به یادگار گذاشت، تصریح کرد: یاد و نام این شهید والامقام همواره در دل‌ها زنده خواهد ماند و الگویی برای نسل‌ های آینده خواهد بود.

وی با بیان اینکه شهید بابایی نماد یک انسان کامل و الگویی برای همه جوانان است، گفت: شهید بابایی زندگی خود را وقف انقلاب اسلامی، خدمت صادقانه به مردم و دفاع از حریم کشور کرد و نامش در تاریخ ایران جاودان ماند.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق افزود: شهید بابایی هیچگاه به دنبال پست و مقام نبود و در مأموریت‌ های پرخطر همواره پیشگام و داوطلب بود.

امیر سرتیپ دوم خلیل آبادی، اخلاق مداری را یکی از ویژگی‌ های شاخص شهید عباس بابایی عنوان کرد و گفت: شهید بابایی به اخلاق و ارزش های انسانی بسیار اهمیت می داد و در تمام رفتار های خود، این ارزش‌ها را رعایت می کرد.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) در پایان خاطرنشان کرد: شهید بابایی با انجام ماموریت‍های شناسایی و بمباران مواضع دشمن، نقش مهمی در انهدام تجهیزات دشمن داشت و با شلیک‍های ماهرانه خود، بسیاری از هواپیما های دشمن را سرنگون و به حفظ برتری هوایی ایران کمک شایانی کرد.

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 126001 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایسنا 9 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 12 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 17 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 18 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 18 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 24 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 24 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 28 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 28 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 29 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 56 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 57 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 58 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]