سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ /
125660
۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۵

شمار شهدای غزه به ۳۹ هزار و ۵۸۳ نفر رسید

شمار شهدای غزه از پانزدهم مهر ماه سال گذشته (آغاز عملیات طوفان الاقصی) تاکنون به ۳۹ هزار و ۵۸۳ نفر افزایش یافته و تعداد مجروحان ۹۱ هزار و ۳۹۸ نفر رسیده است.



به گزارش شبکه شرق، وزارت بهداشت غزه اعلام کرد ارتش اسرائیل طی ساعات گذشته باز هم مرتکب حملات جدیدی در نوار غزه شده و شمار شهدای فلسطینی افزایش یافته است.

وزارت بهداشت غزه، بعدازظهر امروز (یکشنبه)، خبر داد ارتش اسرائیل طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ کشتار گروهی دیگر در نوار غزه انجام داده که در پی آن، ۳۳ شهید و ۱۱۸ مجروح به بیمارستان‌های غزه منتقل شده‌اند.

این وزارتخانه اعلام کرد شمار شهدای غزه از پانزدهم مهر ماه سال گذشته (آغاز عملیات طوفان الاقصی) تاکنون به ۳۹ هزار و ۵۸۳ نفر افزایش یافته و تعداد مجروحان ۹۱ هزار و ۳۹۸ نفر رسیده است.

وزارت بهداشت غزه همانند بیانیه‌های پیشین خود اشاره کرد شمار زیادی از شهدا زیر آوار‌ها هستند.

منبع:

فارس

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 125660 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایلنا 28 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 29 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
آفتاب 40 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 49 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 55 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 55 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 56 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 56 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 57 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 57 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 58 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]