چهارشنبه, ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ /
125319
۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۷:۰۷

مرحله جدید نبرد مقاومت و رژیم صهیونیستی

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی نواصولگرا نوشت: مرحله جدید نبرد مقاومت و رژیم صهیونیستی همانطور سیدحسن نصرالله امروز در سخنرانی خود فرمودند، نبرد طوفان الاقصی لاجرم وارد مرحله جدیدی شده است. ترور مهمان جمهوری اسلامی ایران در تهران، ترور نفر دوم حزب‌الله در بیروت، حمله به دارایی‌های نظامی مقاومت در عراق و دارایی‌های غیرنظامی در […]

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی نواصولگرا نوشت:
مرحله جدید نبرد مقاومت و رژیم صهیونیستی
همانطور سیدحسن نصرالله امروز در سخنرانی خود فرمودند، نبرد طوفان الاقصی لاجرم وارد مرحله جدیدی شده است. ترور مهمان جمهوری اسلامی ایران در تهران، ترور نفر دوم حزب‌الله در بیروت، حمله به دارایی‌های نظامی مقاومت در عراق و دارایی‌های غیرنظامی در یمن به معنای حرکت رژیم و آمریکا به سمت درگیری در لایه‌ای عمیق‌تر و گسترده‌تر است. با اینکه باید تا جای ممکن از جنگ منطقه‌ای و برگشت آمریکا به منطقه دوری جست اما اینجا اولویت با پاسخی نه نمادین که ضربه زننده به رژیم خواهد بود. در این زمینه پیشنهاد ما بازهم حمله به پایگاه‌های نیروی هوایی رژیم به منظور نابودی واقعی جنگنده‌های دشمن است.
تجربه‌ی وعده صادق به ما نشان داد که می‌توان دشمن را عقب زد. توجه کنید که تا قبل از آن، حمله‌ای با آن وسعت از خاک ایران (یا هرجای دیگری) به سمت رژیم اساسا قابل تصور نبود اما امروز و پس از گذر از آن حمله، می‌توان از ضربه‌ی کاری به رژیم سخن گفت. یعنی در آنجا هدف بیشتر این بود اولا پاسخ به حمله دمشق به صورت واضح داده شود و ثانیا نشان داده شود که باوجود پدافند چندملیتی و چندلایه‌ای، این امکان برای ایران وجود دارد تا به سرزمین‌های اشغالی برسد. اما حالا و پس از دستیابی موفق به آن هدف و ناتوانی رژیم از پاسخ، می‌توان از هدفی بزرگتر سخن گفت که همانا ضربه برای تلفات‌گیری و آسیب به دارایی‌های ارزشمند رژیم است. یعنی آن قدم و تثبیتش، باعث شده تا قدمی بسیار بزرگتر پیش پای ما گذاشته شود. پس باید با عقلانیت انقلابی پا را فراتر گذاشت.
به ویژه آنکه حمله به بیروت و صنعا، ظرفیت برای حمله‌ی یکپارچه مقاومت را ایجاد کرده است. حمله‌ای که حتما باید از سطح نمادین عبور کند و به بخش نظامی رژیم ضربه‌ی قابل احصا وارد کند. در این میان اقدامات دیپلماتیک یک روز گذشته، توانسته زمینه برای اقدام نظامی را مهیا کند و باید با قدرت ادامه پیدا کند. مدیریت رسانه و افکار عمومی نیز در اینجا بسیار مهم و اساسی خواهد بود که متاسفانه در ۳۶ ساعت گذشته کمتر مورد توجه بوده است.
در طرف دشمن هم باید دقت داشت که گرچه بایدن احتمالا برای چنین خبطی تاییدیه داده اما تصور ورود به مرحله جدید را نمی‌کرده است. سطح حماقت نتانیاهو و گالانت قابل پیش‌بینی نبوده است. تلاش آمریکا هنوز بر خودداری از جنگ منطقه‌ای برای عبور از انتخابات پیش‌روست اما قطعا در یک جنگ بزرگ، احتمال ورود جدی آمریکا هم وجود خواهد داشت. تجربه وعده صادق می‌گوید که آمریکا یک حد مشخصی برای ورود به جنگ برای دفاع از رژیم را دارد که فعلا بالاتر از گذشته هم رفته است. یعنی حتی اگر به دارایی‌های نظامی رژیم حمله شود، بازهم از ورود به جنگ پرهیز خواهد نمود. پس این متغیر باید با دقت و البته شجاعت مورد توجه طراحان حمله در اضلاع مقاومت باشد. گرچه اصل همان پاسخ واقعی و ضربه زننده به رژیم خواهد بود. نتانیاهو و دولتش با این اقدامات نشان دادند، واقعا عقل خود را از دست داده‌اند. این دیوانگی باید با پاسخی درخور و جدی‌تر از هر زمان دیگری همراه شود.
*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 125319 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 6 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 7 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 8 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 9 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 9 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 10 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 10 ساعت پيش [ 0 بازدید ]